Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- «رامين طباطبايي» رييس فدراسيون بسکتبال، گفت: کميته فني فدراسيون بسکتبال در خصوص انتخاب کادرفني تيم ملي تصميم گيري خواهد کرد، اما قطعا کادرفني اين تيم ايراني خواهد بود.

طباطبايي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشي ايرنا در خصوص برنامه هاي خود براي فدراسيون بسکتبال، گفت: تبيين ساختار تشکيلات فدراسيون از اولويت هاي ما براي فدراسيون بسکتبال است و قصد داريم تشکيلات فدراسيون را با ساختار فيبا هماهنگ کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بايد در اين راستا وظايف کميته هاي فدراسيون بسکتبال به صورت دقيق مشخص شود.
وي افزود: هدف ما در کميته هاي فدراسيون بسکتبال استفاده از افراد متخصص است و همچنين از مربياني که تجربه مديريت دارند هم در راس کميته ها بهره خواهيم برد.
رييس فدراسيون بسکتبال، گفت: قطعا برنامه ريزي دقيقي براي تيم ملي بسکتبال و همچنين تيم هاي پايه خواهيم داشت که اين اتفاق بزودي و پس از تشکيل کميته فني رقم خواهم خورد.
*** سرمربي تيم ملي بسکتبال ايراني خواهد بود
وي در خصوص وضعيت کادرفني تيم ملي بسکتبال بزرگسالان، تصريح کرد: در رابطه با وضعيت کادرفني تيم ملي کميته فني تصميم گيري خواهد کرد، اما تا آن زمان قطعا نشستي با کادرفني فعلي خواهيم داشت و سعي مي کنيم خواسته هاي آنها را برآورده سازيم.
طباطبايي در رابطه با استفاده از کادرفني ايراني يا خارجي در راس تيم ملي بسکتبال، اظهار کرد: بازي هاي تيم ملي سوم اسفند ماه برگزار مي شود و فرصتي براي انتخاب سرمربي خارجي نداريم و قطعا از کادرفني ايراني بهره خواهيم برد.
*** صمد افتخارات زيادي براي بسکتبال ايران بدست آورده است
وي در خصوص وضعيت «صمد نيک خواه بهرامي» و ساير بازيکناني که از سوي فدراسيون قبل از تيم ملي بسکتبال کنار گذاشته شدند، گفت: در دنيا بهترين ها بازي مي کنند و سن در زماني که بازيکن در اوج آمادگي قرار دارد، اهميتي ندارد.
طباطبايي افزود: صمد نيک خواه بهرامي هميشه يکي از بهترين بازيکنان بسکتبال ايران بوده و به عنوان کاپيتان تيم ملي افتخارات زيادي را بدست آورده است.
وي ادامه داد: بازگشت صمد و ساير نفرات در اختيار کميته فني و کادري که از سوي اين کميته انتخاب مي شود، خواهد بود. البته نام صمد نيک خواه بهرامي در ليست 24 نفره تيم ملي قرار دارد و مشکلي براي اضافه شدن اين بازيکن وجود ندارد.
*** کميته فني بسکتبال به زودي تشکيل مي شود
رييس فدراسيون بسکتبال در خصوص زمان تشکيل کميته فني، گفت: در اولين فرصت کميته فني فدراسيون بسکتبال تشکيل جلسه خواهد داد.
وي در خصوص بيرون ماندن تعداد زيادي از خانواده بسکتبال از اين رشته، اظهار کرد: درهاي فدراسيون بسکتبال روي همه باز است و دوست داريم از همه متخصصان استفاده کنيم و هر کسي بتواند کمک به رشد فدراسيون کمک کند، ما از او استقبال خواهيم کرد.
*** برنامه خاصي براي استفاده از دانشگاهيان داريم
طباطبايي در رابطه با استفاده از افراد دانشگاهي در فدراسيون بسکتبال، خاطرنشان کرد: سعي خواهيم کرد در بحث آموزش از بهترين هاي دانشگاهي استفاده کنيم تا نظام آموزشي بسکتبال در رابطه با مربيان و داوران تغيير کند و همچنين در بحث استعداديابي از بهترين فرآيندها بهره خواهيم برد و قطعا از دانشگاهيان استفاده مي کنيم.
*** باشگاه هاي بزرگ بايد در ليگ بسکتبال حضور داشته باشند
رييس فدراسيون بسکتبال در خصوص انتقادهاي اخير از کيفيت پايين مسابقات ليگ برتر، گفت: هدف ما اين است که بستر براي حضور تيم هاي خوب در ليگ هاي بسکتبال فراهم شود و به دنبال اين هستيم باشگاه هاي خوبي که از ليگ کنار رفتند را بازگردانيم.
وي تاکيد کرد: همچنين در برنامه بلندمدت ما براي ليگ استفاده از باشگاه هاي قدرتمند ديده شده تا با حضور اين باشگاه هاي با پتانسيل شاهد نوسان در برگزاري مسابقات ليگ برتر نباشيم و اين کار را با ايجاد انگيزه و جذابيت در مسابقات عملي خواهيم کرد.
*** به دنبال احداث سالن بسکتبال در مرکز شهر تهران هستيم
رييس فدراسيون بسکتبال در خصوص کمبود سخت افزار در بسکتبال کشور، گفت: سعي مي کنيم يک سالن بسکتبال در مرکز شهر تهران داشته باشيم تا به غير از ورزشگاه آزادي يک ورزشگاه استاندارد ديگر نيز به مجموعه هاي بسکتبال شهر تهران اضافه شود.
وي افزود: همچنين سعي خواهيم کرد در هر استان خانه بسکتبالي را تاسيس کنيم زيرا در غير اين صورت شاهد پيشرفت بسکتبال کشور نخواهيم بود.
*** فعلا تصميمي براي تغيير دبير فدراسيون ندارم
طباطبايي در خصوص تغييرات در بدنه فدراسيون، گفت: در حال حاضر دبيرکل فدراسيون بسکتبال با قدرت به کار خود ادامه مي دهد و برنامه اي براي تغيير او ندارم و در ساير بخش ها نيز در حال بررسي هستيم و فعلا تغييري نخواهيم داشت.
وي اظهار کرد: از رسانه ها خواهش مي کنم اگر مواردي در مورد بسکتبال مي بينند که به رشد بسکتبال کمک مي کند به صورت پيشنهاد به ما ارايه دهند زيرا جايگاه آنها در رشد بسکتبال بسيار مهم مي دانم.
رييس فدراسيون بسکتبال همچنين در خصوص بخشيده شدن محروميت هواداران تيم پتروشيمي ماهشهر، گفت: تنها يک جلسه محروميت هواداران با دستور من بخشيده شده زيرا ليگ بسکتبال با حضور هواداران جذاب و ديدني خواهد بود.
*** انتخاب صالحي اميري بسيار هوشمندانه بود
طباطبايي در خصوص انتخاب «سيد رضا صالحي اميري» به عنوان رييس جديد کميته ملي المپيک، گفت: حضور صالحي اميري در راس کميته ملي المپيک بسيار مهم است زيرا او از مديران توانمند کشور به حساب مي آيد و نزديکي او به دولت و وزارت ورزش مي تواند اعتبارات بيشتري را به ورزش تزريق کند و به اعتقاد من اين انتخاب بسيار هوشمندانه بود.
وي تاکيد کرد: توانايي هاي صالحي اميري بسيار زياد است و اميدوارم ورزش ما بتواند با کمک به اين مدير از توانايي هاي او بهره ببرد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي **9118**1368
خبرنگار: سيد جواد بشيري** انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه اخراج سروش رفیعی از سوی موعود بنیادی‌فر داور بازی نساجی و پرسپولیس درست بود، اظهار کرد: داور بازی دو اخطار به هافبک پرسپولیس داد که هر دو مورد تصمیم درستی گرفت. در نیمه اول خطایی که رفیعی مرتکب شد جریمه‌ای برابر با کارت زرد داشت. در نیمه دوم نیز این بازیکن با بی‌پروایی مانع از حمله مؤثر تیم نساجی شد و بنیادی‌فر به درستی برای دومین بار به رفیعی کارت زرد داد.

وی همچنین در خصوص اینکه ایا عبدالکریم حسن مرتکب خطا روی محمد رضا آزادی در محوطه جریمه شد یا خیر گفت: اصلا خطایی رخ نداد و تصمیم داور درست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر