Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت رویکرد کاربردی نسبت فرهنگ قرآن‌کریم در راستای پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی اقشار مختلف جامعه نیازمند برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی به صورت منسجم در خراسان‌جنوبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این راستا ۱۲ کارگاه سبک زندگی قرآنی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود، افزود: این کارگاه‌ها از ۱۴ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت که امیدواریم در ارتقاء اندیشه قرآنی در خراسان‌جنوبی مؤثر واقع شود.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: برای برگزاری این کارگاه‌ها در شهرهای مختلف خراسان‌جنوبی از ظرفیت چهار استاد مطرح کشوری استفاده می‌کنیم.
سلمانی افزود: گروه مخاطب این کارگاه‌ها اقشار تأثیرگذار جامعه چون بانوان فرهیحته، معلمان و مدیران مدارس آموزش و پرورش، جامعه قرآنی و بانوان دستگاه‌های اجرایی است.
وی اظهار کرد: با توجه به نقش تأثیرگذار بانوان در جامعه و خانواده تلاش ما بر این است که گروه مخاطب کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی را بانوان تشکیل دهند.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی از محوری‌ترین برنامه‌های اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در دهه فجر است، تصریح کرد: برای برگزاری این ۱۲ کارگاه ۱۲۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
سلمانی بیان کرد: پیش از این دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی برگزار شد که چهار نفر از خراسان‌جنوبی در این دوره شرکت کردند.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها افزایش آگاهی، پذیرش مسئولیت، رضایت و آرامش روحی و معنوی و ایجاد شرایط لازم برای تغییر سبک زندگی در بین شرکت کنندگان است.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: از افرادی که در دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی شرکت کرده‌اند در کنار اساتید در کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی استفاده می‌کنیم.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی