Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@03:15:23 GMT

حضور مهران مدیری در «هفت» قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۱۳۷۶

به گزارش پارس نیوز،

مدیر شبکه سه سیما حضور مهران مدیری در مقام مجری برنامه سینمایی «هفت» را تایید کرد.

علی اصغر پورمحمدی از برنامه سینمایی «هفت» به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های دهه فجر شبکه سه سیما یاد کرد که همانند سال‌های گذشته بر آثار شرکت‌کننده در جشنواره فیلم فجر مروری خواهد داشت.

به گفته مدیر شبکه سه سیما، برنامه سینمایی «هفت» با اجرای مهران مدیری بررسی ۲۲ فیلم سینمایی به همراه آثاری در گونه‌های مستند، فیلم کوتاه و انیمیشن را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه سه سیما رایزنی با مجریان دیگر تلویزیون برای اجرای برنامه سینمایی «هفت» را نادرست خواند و اعلام کرد که از همان ابتدا قرار بود اجرای برنامه «هفت» به مهران مدیری سپرده شود که در نهایت پس از جلسه‌ای که عصر امروز برگزار شد، حضور ایشان در این برنامه قطعی شد.

بر اساس این گزارش، تاکنون افرادی، چون فریدون جیرانی، محمد گبرلو و علیرضا افخمی اجرای برنامه سینمایی «هفت» را عهده‌دار بوده‌اند.

برای اولین بار است که مهران مدیری اجرای برنامه‌ای سینمایی را بر عهده می‌گیرد و در روز‌های اخیر مطالبی درباره رقم بالای دستمزد وی برای اجرای هفت عنوان شده است.

این در حالی است که ناصر کریمان، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه درباره میزان دستمزد مجری برنامه «هفت» گفته است: هنوز برنامه «هفت» را برآورد نکرده‌ایم و دستمزد مجری مشخص نیست.

او بیشتر مسائل در این خصوص را حاشیه‌ای دانسته و اینگونه عنوان کرده است که «مجموع نظارت مدیریتی در داخل سازمان، بخش خصوصی و حوزه تهیه‌کنندگان سینما، برای سرمایه‌گذاری تصمیم می‌گیرند.»

کریمان گفته است، هر هزینه‌ای که پرداخت می‌شود با مصلحت سازمانی تطبیق خواهد داشت.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتداد مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای در شبکه آموزش سیما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، با توجه به اهداف شبکه آموزش مبنی بر عدالت و فرصت‌های برابر آموزشی برای تمامی افراد جامعه نشست هم‌اندیشی در جهت تولید برنامه‌های آموزشی مهارت محور با حضور مهرداد عظیمی معاون وزیر و رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و تنی چند از مدیران و مسوؤولان دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این نشست با توجه به قابلیت و امکانات سازمان فنی و حرفه‌ای و شبکه آموزش سیما در تولید برنامه‌های آموزش محور، برای ساخت برنامه هایی در راستای اشتغال زایی، پرورش نیروی کار ماهر، مهارت آموزی دانش آموزان، هدایت مهارت آموختگان به بازار کار برای جلوگیری از خروج نیروی کار ماهر از چرخه کار و تولید کشور و تعدیل مهاجرت، برنامه‌ریزی هایی صورت گرفت.

در این نشست در کنار مهارت آموزی، توجه به بهره‌گیری از ظرفیت‌های افراد ماهر در جامعه در کنار اساتید فنی حرفه‌ای، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای مشاغل جدید با توجه به سرعت بالای فناوری و تغییر رویکرد بازار، مهارت آموزی خانواده‌ها، ترویج و تشویق فرهنگ کار و حرفه، توجه به بنگاه‌های اقتصادی و اقتصاد دیجیتال و نگاهی به مسابقات داخلی آسیایی و جهانی مهارت، در تولید برنامه‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

قاسمی مدیر شبکه آموزش در این نشست گفت: باید فرزندان خود را در کشور به سمت و سویی هدایت کنیم که در کنار گرفتن مدرک معتبر بین المللی مهارت، صلاحیت حرفه ای کسب و به سوی مشاغل مورد نیاز و پر درآمد کشور گرایش پیدا کنند.

وی افزود: با مهارت آموزی بیکاری در کشور کاهش یافته و امید به جامعه تزریق خواهد شد.

در پایان عظیمی رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: این سازمان بیش از ۸۰۰۰ کارگاه آموزشی در سطح کشور دارد که با توجه به سابقه همکاری فی مابین می‌توان از این قابلیت مهم در ساخت برنامه‌های فاخر آموزشی با هدف تحقق شعار «هر فرد حداقل یک مهارت» استفاده کرد.

کد خبر 6099696 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • امتداد مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای در شبکه آموزش سیما
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • (ویدئو) تصاویر زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری!
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد
  • عکس| تصویر جدید مهران مدیری و دخترش
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش را ببینید
  • جدی ترین حرف‌های نعیمه نظام دوست در پشت صحنه برنامه مهران مدیری
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما