Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز از احداث شهرک فرهنگیان اصلاندوز با مشارکت بنیاد مسکن شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،قدرت مهرآوران امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اصلاندوز که به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه،بخشدار،فرمانده سپاه،شهردار،رییس بنیاد مسکن شهرستان پارس آباد،رییس آموزش و پرورش اصلاندوز و اعضای جلسه برگزار شد از احداث شهرک فرهنگیان اصلاندوز با مشارکت بنیاد مسکن پارس آباد در آینده نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعداد 145 نفر عضو صندوق مسکن فرهنگیان هستند، افزود:با توجه به اینکه 85 درصد معلمان اصلاندوز غیر بومی در بحث مسکن دچار مشکلات می شوند.لذا با پیگیری اعضای شورای آموزش و پرورش و پس از تحقق این امر مبلغ 20 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن با نرخ سود 5 درصدی در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز همچنین گزارشی از اقدامات و مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش را ارائه داد و هدف از تشکیل این جلسه را تسریع در صدور مالکیت رسمی مدارس روستایی منطقه،تعامل و هماهنگی گرامیداشت برنامه های دهه فجر و هماهنگی برگزاری مسابقات فرهنگی هنری،قرآن و عترت،نماز و برگزاری گفتمان های دینی در مدارس عنوان کرد.

سید عباس مینایی بخشدار و رییس شورای آموزش و پرورش اصلاندوز نیز با بیان اینکه حدود 50 درصد مصوبات شورا عملی شده و بقیه نیز در حد و توانایی بخش میسر نبود گفت:با توجه به اینکه مدرسه اسماعیل کندی بدلیل بی مسئولیتی برخی ها بلاتکلیف مانده بود هم اکنون به اتمام رسیده و دهه فجر امسال رسما افتتاح می شود.

وی در ادامه از فرمانده سپاه ناحیه عشایری به جهت هماهنگی و تعامل با ادارات و همچنین برگزاری مراسم پرشکوه و بی نظیر یادواره 168 شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل تقدیر و تشکر کرد.

موسی کامکار رییس بنیاد مسکن شهرستان پارس آباد نیز از رفع مشکل صدور مالیک به مدارس حصارکشی شده روستاها خبر داد و گفت:تاکنون برای 9 مدرسه سند مالکیت صادر شده و 67 مدرسه نیز بدون سند مالکیت هستند.

وی بااشاره به احداث شهرک فرهنگیان نیز گفت:برای احداث این شهرک اگر از 53 هکتاری زمین شهری اصلاندوز اقدام شود پیگیری خواهیم کرد که هر چه سریعتر محقق شود.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز با قدردانی از تلاشها و اقدامات شورای آموزش و پرورش در بحث حل مشکلات و فضای آموزشی مدارس در شهر و روستاها اظهار امیدواری کرد که با همت بخشدار و رییس آموزش و پرورش سند مالکیت مدارس و همچنین مسکن فرهنگیان تحقق یابد.

وی افزود:امید است عواملی که در بحث مدرسه و آموزش و پرورش پیش قدم بوده و تاحد توان بدنبال رفع مشکلات هستند تجلیل شوند.

سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری نیز از حضور اقشار مختلف مردم و بخصوص از مساعدت و همکاری مسئولان دستگاههای اجرایی در امر برگزاری یادواره 168 شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل در اصلاندوز قدردانی کرد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تغییر عقیده و باورهای جوانان بخصوص دانش آموزان گفت:مربیان و معلمان مدارس دانش آموزان را از خطرات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آگاهسازی و روشنگری کنند.

در ادامه اعضای جلسه پس از ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل شدند.

در این جلسه از خبرنگاران ارس تبار و صدا و سیما به جهت پوشش خبری فعالیتها و اقدامات آموزش و پرورش اصلاندوز تجلیل بعمل آمد.

مراسم قرائت زیارت عاشورا،برپایی نمایشگاه اقدامات شورای آموزش و پرورش و غبارروبی و فاتحه خوانی مزار شهدای گمنام اصلاندوز از دیگر برنامه های هفته شورای آموزش و پرورش بود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سال جاری با اشاره به در پیش بودن بودن مرحله اول کنکور سراسری، برگزاری مطلوب این رویداد علمی بزرگ را با اهمیت توصیف و اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری بهره خواهیم برد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ادامه از همکاری و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان از جمله ادارات خدمات‌رسان با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: ان‌شاالله بزرگترین ماراتن علمی کشور در معیت برنامه‌ریزی صحیح در نهایتِ آرامش داوطلبان برگزار خواهد شد.

فرماندار مریوان در ادامه به پیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم و ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید حافظ شأن و جایگاه فرهنگیان عزیز باشند چرا که آنان تأثیر بسزایی در تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی دارند.

کد خبر 6086439

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود