Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:24:08 GMT

پیشرفت 18 درصدی آزادراه هشترود – مراغه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۳۷۱۲

پیشرفت 18 درصدی آزادراه هشترود – مراغه

معاون ساخت و توسعه آزاد راه های وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به شهرستان بناب در بازدید از روند اجرای آزاد راه هشترود – مراغه از پیشرفت 18 درصدی این آزاد راه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید حسین میرشفیع در این بازدید گفت : این طرح هم اکنون با اعتبار9000 میلیارد ریال در حال اجرا است. این آزاد راه یکی از مسیرهای مهم در غرب کشور است  که کریدور شمال - جنوب کشور عراق را به مرکز ایران وصل کرده و از شهرستان های جنوب آذربایجان شرقی شامل بناب، ملکان ومراغه می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اجرای این طرح که از سال 93 شروع شده به علت کمبود منابع مالی با رکود مواجه شده بود که با تلاش مجلس و دولت منابع مالی آن تامین شد.


میرشفیع با اشاره به اینکه سرمایه گذار اصلی این طرح یکی از بانک ها است گفت: این بانک40درصد از اعتبار پروژه را تامین و ۶۰ درصد دیگر آن را دولت تامین اعتبار خواهد کرد .


وی در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی 18 درصدی این آزاد راه عنوان کرد : 110 کیلو متر از این طرح در دست پیمانکاران است و تلاش می کنیم تا 30 ماه آینده به بهره برداری برسد.


محور فعلی هشترود – مراغه به طول 105 کیلومتر از غیر استانداردترین جاده های کشور محسوب می شود، که با پیچ های خطرناک محل ترانزیت شهرستان های جنوب استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شمال کردستان است. اتمام این پروژه از لحاظ کاهش مسیر و مصرف سوخت، افزایش ایمنی و بهبود خدمات ارائه شده به مردم جزو مهم‌ترین پروژه‌های غرب کشور به حساب می‌ آید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان