Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان از اجرای طرح بخشودگی صددرصد جریمه های مالیاتی با هدف حمایت از واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان، سلمانی گفت: یکی از مشکلاتی که مودیان مالیاتی در استان دارند، مربوط به جرائم مالیاتی است و به همین دلیل با هدف حمایت از تولید و تکریم ارباب رجوع ، همه مودیان مالیاتی که تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت بدهی خود اعم از مالیات عملکرد،تکلیفی،حقوق و ارزش افزوده اقدام کنند از بخشودگی صددرصد جرایم قابل بخشش برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : جریمه های مالیاتی موضوع ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم نیز تا سقف صد درصد بخشوده می شود .

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت  این بخشودگی شامل جرائم مالیاتی سال های گذشته نیز می شود و افرادی که توان پرداخت ندارند تا سه قسط امکان پرداخت دارند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اصول اساسی سازمان امور مالیاتی، خاطرنشان کرد: همواره به دنبال این هستیم تا حقی از مودیان مالیاتی تضییع نشود چرا که معتقدیم حق الناس هم از سوی دولت و هم از سوی مودیان مالیاتی باید رعایت شود .

وی با بیان اینکه درآمدهای نفتی همراه با نوسانات زیادی است، گفت: تحقق صددرصدی درآمدهای مالیاتی در استان، به طور قطع نقش مهم و تأثیرگذاری در اجرای ‌طرح‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای استان دارد .

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان ادامه داد: ما همواره تلاش کردیم تا حد امکان با مودیان مالیاتی همراهی کرده تا علاوه بر رونق اقتصادی، برنامه توسعه ای استان نیز محقق شود.

سلمانی اظهار داشت: ‌از سوی دیگر دو روز در هفته را به طور ویژه به استماع نظرات، مشکلات، پیشنهادها و ‌درخواست‌های مودیان مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان ‌قرار داده‌ایم که روزهای دوشنبه و چهارشنبه به طور ‌منظم برگزار می‌گردد .

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد

آرش صیادی درباره الحاق اراضی به محدوده شهر پرند برای ساخت نهضت ملی مسکن توضیح داد: تاکنون بیش از ۴۴۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهر پرند الحاق شده است همچنین برای ساخت شهرک اعتمادیه به میزان ۳۲۰ هکتار  زمین با ظرفیت ۱۰ هزار واحد مسکونی تامین شده است که کار آماده سازی این شهرک به زودی آغاز می شود.

وی درخصوص ساماندهی مشاوران املاک گفت: در پرند طی ۳ نوبت به شکل میدانی کار ساماندهی مشاوران املاک انجام شد که در طی این  بازدیدها ۱۳۸  بنگاه غیر مجاز شناسایی و تذکرات لازم به آنها داده شد که برخی از آنها رفع نقص کرده و برخی پلمب شدند.

وی همچنین در خصوص خانه های خالی در پرند گفت: ۱۳هزار واحد خالی از سکنه در پرند شناسایی شد که ۱۰ هزار واحد به سازمان امور مالیاتی معرفی شدند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، گفت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به برخورد با مشاوران املاک متخلف اظهار داشت: در مقطعی شاهد بورس بازی مسکن از سوی برخی از مشاوران املاک بودیم که اغلب این مشاوران بدون مجوز فعالیت می‌کنند و در مانور برخورد با آنها توانستیم ١٣٨ بنگاه غیر مجاز را شناسایی و با آنها برخورد کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • خبر خوش بخشودگی مالیات برای مودیان لرستانی
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد