Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته، 29 دی‌ماه در دومین روز سفر خود به استان فارس از ساختمان مركزی، مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ یكساله قرآن و شعب مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) بازدید كرد.
وی ابتدا در جمع قرآن‌آموزان مدرسه شبانه‌روزی تخصصی حفظ یكساله قرآن كریم امام حسن مجتبی(ع) واقع در روستای لای خرمی دهستان خیر شهرستان استهبان حضور یافت و از نزدیك با حافظان قرآن این مؤسسه كه 14 نفر از آنان ایرانی و 14 نفر از دیگر از آنان از كشور عراق هستند، به گفت‌وگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فقهی‌زاده با تأكید بر اینكه حاملان قرآن باید عاملان حقیقی به قرآن كریم باشند، گفت: یكی از دلایل اصلی كه به استان فارس آمده‌ام بازدید از فعالیت‌های مؤسسه بیت‌الاحزان است چرا كه پیش از این مطالبی درباره فعالیت‌های بسیار خوب و مناسب این مؤسسه شنیده و علاقه‌مند به بازدید از این مؤسسه بودم.
بازدید از بیت‌الاحزان شعبه روستای ماه فرخان از دیگر برنامه‌های این سفر بود كه در این بازدید حافظان و نونهالان قرآنی این شعبه به اجرای برنامه پرداختند و جمعی از نوجوانان قرآنی نیز جمع‌خوانی قرآن كریم را اجرا كردند.
همچنین در این بازدید برخی از مسئولان مركز مدیریت و معاونان مؤسسه بیت‌الاحزان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه و مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن و همچنین حوزه علمیه قرآن‌محور پرداختند و در ادامه نیز حجت‌الاسلام شاهسونی، مدیر مؤسسه به بیان مشكلات بیت‌الاحزان پرداخت.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

کد خبر 848108 منبع: میزان برچسب‌ها قرآن - فعالیت‌ها خبر مهم مسیحیت سوئد

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو