Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-07@22:56:55 GMT

مالیات بر ارزش افزوده داد مردم را درآورده است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۳۷۹

مالیات بر ارزش افزوده داد مردم را درآورده است

به گزارش «نماینده»، آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه حضور شما در استان آذربایجان شرقی مفید بوده است، تصریح کرد: مردم از وجود جنابعالی کمال رضایت را دارند، البته این به آن معنا نیست که قبلی‌ها موفق نبودند، آن‌ها هم موفق بودند ولی تواضع جنابعالی و از اینکه به همه مساجد سرکشی می‌کنید و مخالف و موافق برای شما مطرح نیست، جای تقدیر دارد و همه از این مساله خوشحال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وحدت، بزرگترین نعمت الهی و تفرق بدترین عذاب است، خداوند تفرق را کنار عذاب آسمانی معرفی می‌کند و الحمدلله شما این وحدت را مستحکم‌تر کردید.

این مرجع تقلید همچنین نسبت به شبهه‌افکنی در مراکز آموزشی هشدار داد و گفت: گاهی افرادی در دبیرستان‌ها یا دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، شبهاتی مطرح می‌کنند که باید نسبت به آن‌ها پاسخگو بود.

سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مالیات بر ارزش افزوده، داد مردم را درآورده است، بر همین اساس برخی از کارخانه‌ها روبه تعطیلی می‌رود و متولیان و مسؤولان باید نسبت به این مساله توجه کنند.

وی در ادامه خواستار برگزاری نکوداشت مرحوم کرندابی شد و تصریح کرد: حاج عباسقلی کرندابی انسان خاصی بود، خدمات بسیاری ارائه کرد و نخستین کسی بود که در تبریز مدرسه رسمی را در سال 1302  تاسیس کرد اما به لحاظ موقعیت آن روز، این مدرسه تخریب شد.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه ادامه داد: ایشان واعظ خوبی بود و قلم بسیار قوی در زبان عربی و فارسی داشت، اگر یک بزرگداشتی در مقام ایشان برگزار شود، بسیار خوب است.

سبحانی همچنین پیگیر راه‌اندازی رشته کلام در حوزه علمیه تبریز شد و گفت: علاوه بر اینکه در شهر قم 250 طلبه در رشته کلام تحصیل می‌کنند، در سمنان، کاشان و بوشهر و برخی از شهرهای دیگر، افرادی در این رشته در حال تحصیل هستند، ما در شهر تبریز هم فارغ التحصیلانی داریم، اگر مکانی در این شهر به این مجموعه اختصاص پیدا کند، سال آینده می‌تواند کار خود را آغاز کند.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر کل گمرک استان سمنان گفت:  در فروردین  امسال ، ۲۹ هزار تن کالا شامل مواد شوینده - کربنات سدیم ، هیدروکربن   و سیم و کابل به ارزش ۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان سمنان به ۳۴ کشور جهان صادر شد که به لحاظ وزن ۹۶ درصد و به لحاظ ارزش صادراتی ۸۰ درصد نسبت به فروردین سال گذشته افزایش داشته است.
مرتضی حاجیان نژاد با بیان اینکه در این مدت هزار و ۵۵۰ تن کالامواد اولیه و ماشین آلات واحد‌های تولیدی به ارزش شش میلیون ۵۰۰ هزار دلار به گمرکات استان سمنان وارد شده است  گفت: تراز تجاری یک ماهه استان سه میلیون ۵۰۰ هزار دلار و مثبت بوده است.
حاجیان نژاد همچنین گفت: بر اساس تحلیل‌های آماری ، میزان تجارت خارجی استان سمنان در سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن ۵۹ درصد رشد داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد