Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه نمایندگان خواستار رسیدگی به وضعیت بازداشتی‌ها مخصوصاً خانم‌ها هستند تا هرچه زودتر تعیین تکلیف و آزاد شوند گفت:طبیعتاً آن مقداری که در اختیار دولت باشد مسائل مربوط به افراد بازداشت شده را پیگیری می‌کند.

به گزارش صدای ایران حسینعلی امیری درباره شکایت خانواده‌های برخی بازداشت‌شدگان حوادث اخیر مبنی بر بدرفتاری با آنان و طرح این شکایات با نمایندگان مجلس گفت: آن چیزی که از طریق نمایندگان به دست من رسیده این است که ۴۳ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از طیف‌های مختلف هم هستند نامه‌ای را خطاب به رئیس‌جمهور نوشتند و به من دادند که تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص این درخواست گفت: نمایندگان خواستار رسیدگی به وضعیت بازداشتی‌ها مخصوصاً خانم‌ها هستند تا هرچه زودتر تعیین تکلیف و آزاد شوند. درباره مطلبی که درخصوص بدرفتاری با بازداشتی‌ها گفته شده من در جریان نیستم و از آقای وزیر دادگستری بپرسید ایشان به شما پاسخ می‌دهند.

امیری خاطر نشان کرد: آقای رئیس‌جمهور بار‌ها در جلسات دولت تاکید کردند بین کسانی که به قصد بی‌نظمی، تخریب، آتش زدن اموال عمومی و بیت‌المال و ایجاد مزاحمت برای شهروندان آمدند با آن کسانی که به دنبال این هستند که حرف‌هایشان شنیده شود باید تفکیک‌هایی را قائل شویم و نباید همه را با یک نگاه ببینیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: این تاکید رئیس‌جمهور است و طبیعتاً آن مقداری که در اختیار دولت باشد مسائل مربوط به افراد بازداشت شده را پیگیری می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان خواستند کسی از دولت هنگام بازدید از بازداشتگاه‌ها و اوین همراه آن‌ها باشد، گفت: چنین درخواستی را نمایندگان به وزیر دادگستری داده بودند، وزیر هم در حال پیگیری موضوع است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امروز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با شی جین پینگ رئیس جمهور چین در پاریس گفت: ما نه با روسیه و نه با مردم روسیه در جنگ نیستیم.

رئیس جمهور فرانسه در این خصوص ادعا کرد: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد.

این در حالیست که پیش از این، ماکرون اعلام کرده بود که آماده است درباره نقش سلاح‌ های هسته‌ ای در دفاع مشترک اروپا «رایزنی کند.»

گفتنی است که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دوشنبه هفدهم اردیبهشت در کاخ الیزه در پاریس از شی جین پینگ، رئیس جمهور چین به‌ طور رسمی استقبال کرد و طی دیدار با وی مسائل مرتبط با تجارت میان پکن و اروپا را بررسی کرد.

کد خبر 6098729

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان انژی اتمی به فردو رفت
  • راه اندازی مرکز سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی با دولت در قم
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان رئیس‌جمهور
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده ؛ دلیل لغو چه بود؟
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • مسکن؛ مهم‌ترین اولویت‌ سفر دور دوم رئیس‌جمهور به قم است
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد