Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا- فرماندار گمیشان گفت: از شبکه های مجازی باید به عنوان فرصتی برای پیشبرد اهداف نظام و بیان خدمات دولت در جهت رفاه، امنیت، پیشرفت و توسعه کشور استفاده کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا امیر شیرتوماج در نشست هم اندیشی در حوزه فضای مجازی شهرستان اظهار کرد: قانون ملاک امور بوده و همه باید آن را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به رشد روز افزون شبکه های مجازی و اجتماعی و استفاده کنندگان از آن اشاره کرد و افزود: مدیران کانال ها و گروه ها در مسیر ایجاد وحدت ،انسجام و ترویج ارزش های انقلاب حرکت کنند.
به گفته وی؛ استفاده و مدیریت شبکه های مجازی باید به گونه ای باشد که مروج هویت اسلام، ارزش های نظام و انقلاب اسلامی باشد.
وی ادامه داد: همه انتقاد سازنده را قبول داریم اما نباید تبدیل به تخریب شود.
مدیران کانال ها و گروه های شبکه مجازی شهرستان نیز به بیان مطالبی در این حوزه پرداختند.
شهرستان گمیشان با 80 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گلستان واقع بوده و بافت غالب جمعیت آن را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه