Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تهیه و فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: اگر گروهی بخواهد به اتاق اصناف در انجام امور کمک رسانی بکند ، کمیسیون های اتاق هستند که از روسای اتحادیه هایی تشکیل شده که به اندازه کافی از علم و دانش و تجربه در راستای امور اصناف برخوردار هستند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رازق؛ محمد طحان پور رئیس اتحادیه تهیه و فروشندگان لوازم خانگی تهران در مورد تشکیل شورای راهبردی اصناف اظهار کرد: به نظر بنده این شورای راهبردی در راستای موازی کاری با اصناف تشکیل شده و به ضرر اصناف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بعد از تشکیل شورا راهبردی ، اعضای این شورا برنامه های آینده خود را انتشار دادند و اعلام کردند که قرار است ما در رابطه با امور اصناف با نمایندگان مجلس و شورای شهر و … مذاکره داشته باشیم , که به نظر بنده این امور به شورای راهبردی هیچ ربطی ندارد چون وجود هییت رییسه اتاق اصناف را زیر سوال میبرد و این امور به هییت رییسه مربوط است.

طحان پور بیان داشت: در ضمن اگر گروهی بخواهد به اتاق اصناف در انجام امور کمک رسانی بکند ، کمیسیون اتاق است که از روسای اتحادیه هایی تشکیل شد که به اندازه کافی از علم و دانش و تجربه در راستای امور اصناف برخوردار هستند . من خود از اعضای این شورای راهبردی سوال میکنم که آیا راضی هستند که در کنار صنف خود ، شورایی با این عنوان راه اندازی بشود و در کار آنها دخالت کند ؟

رئیس اتحادیه تهیه و فروشندگان لوازم خانگی ادامه بیان کرد: چون رفته رفته به پایان سال نزدیک شده و انتخابات اتاق را در پیش رو داریم ، صد در صد این شورا راهبردی با هدف ترکیب بندی برای انتخابات تشکیل شده و دوستان و نمایندگان و بخصوص اعضای هییت رییسه را که در مستر کار هستند نگران کرده است ،

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران