Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم وزیر علوم، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارت با حفظ سمت به عنوان « دستیار ویژه وزیر در امور حقوق شهروندی» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، با حکم منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فریدون جعفری، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارت با حفظ سمت به عنوان «دستیار ویژه وزیر در امور حقوق شهروندی» منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از حکم فریدون جعفری آمده است: با عنایت به نقش و جایگاه ویژه این حوزه در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در اجرای منشور حقوق شهروندی در سطح وزارتخانه و موسسات و دانشگاه های تابعه، امید است با اعمال سیاست های موثر و تکالیف و دستورات ابلاغی از جانب رئیس جمهور، در تقویت اجرای منشور حقوق شهروندی و رصد و نظارت مستمرآن در سطح وزارتخانه و موسسات تابعه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش رابرای ارتقای جایگاه خانواده بزرگ وزارت علوم در تحقق این امور به کار برید.

پیش از این فریدون جعفری با حکم وزیر علوم به سمت مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارت منصوب شده بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین