Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@15:42:12 GMT

همه نگاه ها به عملیات نجات تارتار

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۵۱۱۵

همه نگاه ها به عملیات نجات تارتار

مهدی تارتار وقتی فصل گذشته هدایت تیم تازه مطرح شده پارس جنوبی را به عهده گرفت کمتر کسی فکر می کرد در میان آن همه تیم مدعی با سابقه حضور در لیگ برتر این پارس جنوبی باشد که به عنوان قهرمان مسابقات به لیگ برتر راه یابد. تارتار اما به این مهم دست پیدا کرد و از آن جالب تر در نیم فصل اول لیگ برتر با نتایج خیره کننده اش یکی از دو تیم اول بالای جدول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس البته در 5 بازی دوربرگشت چهار مساوی و یک باخت به دست آورده که البته این اتفاق در نبود برخی از مهره های اصلی این تیم و در رقابت های دشوار نیم فصل دوم رقم خورده است.

تارتار ناجی سقوط کننده ها

سرمربی جوان و 46 ساله تیم پارس جنوبی با مجموعه یک دست و جوان لیگ برتر را بهتر از بسیاری از مدعیان که ستاره های بزرگ و گرانقیمتی را در اختیار داشتند آغاز کرد و هنوز هم جایگاهی خوب در جدول دارد. تارتار اما کار مهم را آنجایی انجام داد که پارس جنوبی را به لیگ برتر آورده و حالا می تواند در اولین سال حضورش سهمیه لیگ قهرمانان را هم بگیرد.

نگاهی تاریخی

تارتار در لیگ دهم و از هفته هشتم جانشین رسول کربکندی شد. کربکندی هشت هفته هدایت را آهن را به عهده داشت و سه باخت، یک مساوی و یک برد به دست آورد و از همین هفته تارتار روی نیمکت این تیم نشست. راه آهن با این نتایج در آستانه سقوط بود اما تارتار با 7 برد، 10 مساوی و 9 باخت توانست راه آهن را با 35 امتیاز در لیگ برتر نگه دارد.

او در داماش و در لیگ دوازدهم  بعد از هفته هجدهم و از بازی با صنعت نفت هدایت این تیم را به عهده گرفت. تیمی که با قاسمپور در نیم فصل اول تیم را تا رتبه هفتم آورده بود از نیم فصل دوم جای خودش را به تارتار داد و او در رده هفتم جدول رده بندی لیگ را پایان برد.  تارتار در ادامه از هفته هفدهم لیگ سیزدهم هدایت تیم صبای قم را به عهده گرفت و در این سال توانست صبا را تا رتبه نهم جدول بالا بیاورد. در لیگ چهاردهم او 11 هفته مربی راه آهن بود و با این تیم 5 مساوی 3 باخت و 3 برد به دست آورد و بعد از آن جای خودش را به توپالیدیس داد. او در ادامه لیگ چهاردهم و از هفته هفدهم هدایت تیم صبای قم را به عهده گرفت. او در این سال توانست صبا را تا رتبه نهم جدول بالا بیاورد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که شهامت و جسارت یک مرد جوان سعودی را در نجات ۴ تن دیگر که در سیل وادی الجعبه در این کشور گرفتار شده بودند، نشان می‌دهد.

به گزارش فرارو، یک مرد جوان که گفته می‌شود عایض الاکلبی نام دارد، با راندن یک لودر و نفوذ به سیلاب وادی الجعبه در شهر بیشه عربستان موفق به نجات این ۴ مرد جوان گرفتار شده است.

در ویدئوی منتشر شده از این اتفاق، یک لودر در وسط آب‌های شدید سیلاب ظاهر می‌شود، سپس دو نفر دیگر توانستند ۴ جوان را که در سیل گیر کرده بودند، نجات دهند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی عملیات نجات را که آن را قهرمانانه توصیف کردند، ستودند و به این ویدیو واکنش نشان دادند و از اقدام این شهروند سعودی تمجید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز