Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@21:07:58 GMT

آمادگی بازار مسکن ایران برای ورود اروپایی‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۵۲۴۹

به گزارش ایسنا، بازار مسکن در شرایط پیش رونق قرار دارد و این مساله زمینه را برای افزایش سرمایه گذاری در ساخت و فروش مسکن فراهم کرده است. بر همین اساس قرار است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات از سوم تا ششم بهمن ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود.

در این نمایشگاه که از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار می شود علاوه بر واسطه های ملکی، سرمایه گذاران و انبوه سازان داخلی، برخی شرکتهای خارجی از کشورهای اسپانیا، ترکیه و قبرس حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه به درخواست اتحادیه املاک تهران و با اجرای مجموعه بانیان امید برگزار می شود که صاحبان پروژه های بزرگ مسکن و عمران از داخل و خارج کشور حضور داشته و در فضایی به وسعت ۴ هزار متر مربع آخرین توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

جذب سرمایه و خروج از رکود در زمینه املاک و مستغلات، فروش ویژه واحد های مسکونی، تجاری و اداری توسط مشارکت کنندگان ایرانی، اراده خدمات بازسازی و نوسازی با قیمت ویژه برای بازدیدکنندگان، معرفی سرمایه گذاران و سازندگان پروژه های عمرانی خارجی با هدف جذب سرمایه و فن آوری خارجی و آشنایی بازدیدکنندگان، برگزاری کلاس های آموزشی و رایگان برندینگ و اپلیکیشن های مرتبط از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه است.

همچنین انجمن هایی از جمله صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران و وزارت راه و شهرسازی (معاونت مسکن وساختمان) حضور دارند. برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی صنفی جهت تبادل نظر مدیران بلند پایه مشارکت کنندگان از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود

علی باستین در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود اظهار داشت: در این نمایشگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی توسط استان‌های کشور ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش ۲ محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود خاطر نشان کرد: از بخش خصوصی فعال استان تقاضا دارم در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده، با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیاز‌هایی که از سایر کشور است و کشور‌هایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

باستین اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشور‌ها هم شود.

وی ادامه داد: از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اهدافی که پیگیری شده، منجر به نتیجه شود و دستاورد‌های خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ نفر از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»