Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@18:08:14 GMT

آمادگی بازار مسکن ایران برای ورود اروپایی‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۵۲۴۹

به گزارش ایسنا، بازار مسکن در شرایط پیش رونق قرار دارد و این مساله زمینه را برای افزایش سرمایه گذاری در ساخت و فروش مسکن فراهم کرده است. بر همین اساس قرار است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات از سوم تا ششم بهمن ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود.

در این نمایشگاه که از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار می شود علاوه بر واسطه های ملکی، سرمایه گذاران و انبوه سازان داخلی، برخی شرکتهای خارجی از کشورهای اسپانیا، ترکیه و قبرس حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه به درخواست اتحادیه املاک تهران و با اجرای مجموعه بانیان امید برگزار می شود که صاحبان پروژه های بزرگ مسکن و عمران از داخل و خارج کشور حضور داشته و در فضایی به وسعت ۴ هزار متر مربع آخرین توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

جذب سرمایه و خروج از رکود در زمینه املاک و مستغلات، فروش ویژه واحد های مسکونی، تجاری و اداری توسط مشارکت کنندگان ایرانی، اراده خدمات بازسازی و نوسازی با قیمت ویژه برای بازدیدکنندگان، معرفی سرمایه گذاران و سازندگان پروژه های عمرانی خارجی با هدف جذب سرمایه و فن آوری خارجی و آشنایی بازدیدکنندگان، برگزاری کلاس های آموزشی و رایگان برندینگ و اپلیکیشن های مرتبط از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه است.

همچنین انجمن هایی از جمله صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران و وزارت راه و شهرسازی (معاونت مسکن وساختمان) حضور دارند. برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی صنفی جهت تبادل نظر مدیران بلند پایه مشارکت کنندگان از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمالی و تخلیه اضطراری از سوی ستاد مدیریت بحران ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش ایسنا، صمیم مرادی روزبهانی با بیان اینکه آسیب پذیری مراکز پرجمعیت و مخصوصاً تجمعات و نقاط پرتردد احتمال وقوع حادثه را افزایش می‌دهد، گفت: هدف اصلی این تمرین ارتقاء سطح آمادگی دستگاه‌های امدادی در فاز پاسخ به حوادث احتمالی است. در این تمرین عملیات اطفا حریق ، نجات و انتقال مصدومین و همچنین تخلیه اضطراری جمعیت از ارتفاع با خودرو نردبان هیدرولیکی 32 متری و با تحویل مصدومین به عوامل اورژانس و انتقال به مراکز درمانی تمرین شد.

وی ادامه داد:‌در ادامه تیم عملیاتی آتش‌نشانی با برپایی فن فشار مثبت اقدام به خارج کردن دود از محل حریق کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل، به کار خود خاتمه دادند.

روزبهانی گفت: این تمرین با توجه به مراحل پایانی عملیات غرفه چینی و آماده‌سازی فضاهای نمایشگاهی، قبل از شروع به کار نمایشگاه و به منظور ارزیابی میزان توانمندی در امدادرسانی به مصدومین فرضی و نحوه تخلیه اضطراری در محل‌های تعیین شده در مجموعه مصلی تهران و همچنین ارزیابی و پایش کارکرد تجهیزات تیم‌های عملیاتی در مواجهه با حوادث احتمالی برگزار شد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: در این تمرین نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، پلیس، اورژانس تهران، ستاد اجرایی نمایشگاه (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، مجموعه مصلی امام خمینی (ره)،اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۷،ستادهای مدیریت بحران مناطق معین (3، 6 و 12)، گروه ‌های داوطلب مردمی دوام و نیروهای HSE شهرداری منطقه 7 حضور داشتند.

به گفته وی پس از اعلام پایان تمرین، دومین جلسه کمیته ایمنی و سلامت در محل ستاد اجرایی مصلی امام خمینی (ره) در خصوص بررسی نحوه برگزاری، نقاط قوت و ضعف تمرین برگزار و ضمن پیگیری مصوبات اولین جلسه کمیته، نسبت به جمعبندی نظرات، پیشنهادات و ملاحظات فنی اعضا در خصوص ایمنی نمایشگاه اقدام شد. همچنین از محل ستاد مدیریت بحران ویژه سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران
  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • آینده بورس در چند پرده