Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@23:08:25 GMT

استقبال از «تو شهید نمی‌شوی»

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۱۲۸۶۴

کتاب خاطرات شهید محمود رضا بیضایی با عنوان «تو شهید نمی‌شوی» پس از دو روز از انتشار چاپ اول، تمام شد. به گزارش گره فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چاپ نخستِ کتاب «تو شهید نمی‌شوی» خاطرات شهید مدافع حرم، محمودرضا بیضایی در دو روز اول تمام شد.

این کتاب حاوی روایت‌هایی از حیات شهید محمودرضا بیضایی و از سری کتاب‌های تاریخ شفاهی جبهه مقاومت اسلامی است که توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاپ دوم کتاب، طی روز‌های آتی عرضه خواهد شد.

ماندن در تهران برایش به معنی ماندن در میانه میدان و برگشتن به تبریز، به معنی پشت میزنشینی و از دست دادن فرصت خدمتی بود که برای آن، نیروی قدس را انتخاب کرده بود... بعد از اینکه در تهران، تشکیل خانواده داد، در جواب برادری که به او پیشنهاد کرده بود خانواده اش را بردارد و برود تبریز زندگی کند، گفته بود: «تو شهید نمی‌شوی»

لازم به ذکر است این کتاب در چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم، محمودرضا بیضایی، منتشر شده بود. علاقمندان جهت سفارش و تهیه این کتاب، می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۹۰۳۸۲۷۰ تماس بگیرند و یا به کانال تلگرامی @Ammaryar_ir مراجعه کنند.

گفتنی است شهید محمودرضا بیضایی، ۲۹ دیماه ۱۳۹۳ در سوریه منطقه «قاسمیه» در جنوب شرقی دمشق به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتظار رهبر چین برای استقبال از بلینکن

ویدئویی از لحظه انتظار رهبر چین شی جین پینگ برای استقبال از آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، و دست دادن آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ انتظار رهبر چین برای استقبال از بلینکن
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد