Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@03:09:51 GMT

کشف بیش از 3کیلو مواد مخدر صنعتی در قوچان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۲۰۲۲۳

کشف بیش از 3کیلو مواد مخدر صنعتی در قوچان

فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: سه قاچاقچی که درصدد انتقال گسترده مواد مخدر صنعتی به قوچان بودند، دستگیر و بیش از سه کیلو گرم مواد مخدر صنعتی از آنها کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، رضا قدمگاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات این ماجرا اظهار داشت: پس از کسب خبری از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی مبنی بر قاچاق گسترده مواد مخدر توسط سه قاچاقچی از استان های جنوبی به قوچان، موضوع در دستور کار تیمی مجرب از افسران مبارزه با مواد مخدر این ستاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پس از بررسی های پلیسی، مشخص شد که این قاچاقچان تصمیم دارد با دو خودروی سواری پراید و زانیتا محور چناران به قوچان وارد این شهرستان شود، ادامه داد: در همین راستا ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی اقدام به کنترل نامحسوس مبادی ورودی و خروجی و در عملیاتی غافلگیرانه اقدام به توقف خودروها کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی قوچان در پایان خاطرنشان کرد: در بررسی و بازرسی این خودروی توقیف شده، مقدار سه کیلو و 50 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین فشرده موسوم به کراک، کشف و ضبط شد و پس از بازجویی های فنی و پلیسی، متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

لازم به ذکر است؛ روز گذشته نیز در عملیاتی مشابه بیش از یک کیلو و 500 گرم هروئین فشرده از یک سوداگر مرگ در قوچان کشف و ضبط شده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر