Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: «متین معززی» قهرمان اسکیت سرعت زنان ایران در حال دوچرخه سواری بود که یک موتورسوار، خودش را به او رسانده و با لگد پرتش کرده است.

اتفاق مشابهی نیز حدود ۱۰ روز پیش در قم رخ داده بود؛ حملاتی که احتمال می‌رود از سوی مخالفان دوچرخه سواری زنان انجام می‌شود.
«متین معززی» درباره‌ی اتفاقی که برای خودش افتاده در اینستاگرام Instagram نوشت:
«چند کلمه تأسف و درد…
ممنونم از همه‌ى عزیزانى که حامى ورزشکاران هستن حتى با یک کلمه حرف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یه سرى هم هستن فکر میکنن کارشون درسته و به ما انرژى میدن ولى اشتباه میکنن
مردم عزیز شهر و کشورم، مامجبوریم تو جاده تمرین کنیم بوق زدن شما مارو خوشحال نمیکنه فقط عصبى میشیم یا میترسیم و خستگیمون صد برابر میشه اصلاً لازم نیست وقتى مارو میبینید دستتونو بکوبید روى بوق…
و اما حرف اصلى…
امروز تمرین بودم یک موتور با آخرین سرعت اومد کنارم چسبوند به دوچرخه و با لگد منو پرت کرد تو جاده!
چى میشه یه آدم به این سطح از شعور میرسه؟ با خودش چى میگه؟! اگر به یک دختر در حال تمرین لگد بزنه چه حس خوبى پیدا میکنه؟!؟؟ خیلى دارم فکر میکنم که چطور میشه که یک نفر این کارو انجام میده
اگر بیمار هستید خودتونو درمان کنید اگر بیمار روانى تو خونه دارید ببرید درمانش کنید
کلى زخم رو دست و پامه و امیدوارم زانوم دوباره ضربه‌ى بدى نخورده باشه… ٩٦.١٠.٢٩»

دوچرخه سوار زن قمی / حمله‌ی عمدی در قم
سایت «قم اسپورت» نیز چند روز پیش گزارش داده بود: «بعد از ظهر یکشنبه، ۱۸ دی در خیابان خاکفرج قم، یک موتور سوار به صورت عمد از پشت با یک دختر دوچرخه سوار تصادف Crash می‌کند. این دختر هم تعادل خود را از دست می‌دهد و از ناحیه صورت و سر به شدت آسیب می‌بیند».

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی

اتفاق مهمی در آمریکا در حال وقوع است. دانشجویانِ برترین دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جهان در آمریکا علیه اسرائیل قیام کردند. بالغ بر ۷۹ دانشگاه در آمریکا در این اعترضات شرکت کردند. 

دولت آمریکا نیز سیاست مشت آهنین را انتخاب کرده است. الجزیره روز ۱۰ اردیبهشت گزارش داد که بیش از ۱۶۰۰ دانشجو در سراسر آمریکا دستگیر شد‌ه است. اما این مشت آهنین در دانشگاه UCLA به گونه دیگری رقم خورد.

اعتراضات علیه اسرائیل در دانشگاه «کالیفرنیا در لس آنجلس» (UCLA) با یورش یک گروه لباس شخصی از طرفداران اسرائیل مواجه شد.

مهاجمان، پرچم اسرائیل را حمل می‌کردند و به سلاح سرد و اقلامی نظیر اسپری فلفل، چوب و سنگ مسلح بودند. نیرو‌های پلیس نیز نظارت می‌کردند. اما نکته ماجرا اینجاست؛ بخشی از مهاجمین، «فارسی زبان» و از «ایرانیان مقیم کالیفرنیا» بودند.

«سیاوش اردلان» کارمند شبکه BBC فارسی در ایکس خود نوشت: «فرق اعتراضات دانشجوئی دیشب در کالیفرنیا با دو هفته اخیر در امریکا این بود که اینبار به جای پلیس، این دانشجویان طرفدار اسرائیل بودند که به تحصن دانشجویان حامی فلسطینیان هجوم بردند و با اون‌ها درگیر شدند. در این ویدئو صدای فحش‌های فارسی از جمع گروه حامیان اسرائیل شنیده میشه.»

«تریتا پارسی» بنیانگذار نایاک و نزدیک به حزب حاکم در آمریکا در صفحه ایکس خود پیرامون وقایع دانشگاه کالیفرنیا نوشت: اینجا تعدادی از حامیان اسرائیلی هستند که به تظاهرکنندگان ضد جنگ در UCLA به صورت خشونت‌بار حمله کردند. می‌توانید بشنوید که برخی از آنها به فارسی فحاشی می‌کنند. آنها ممکن است از اعضای جامعه بسیار جنگ طلب یهودیان ایرانی‌تبار لس آنجلس باشند.»

روان شناسی فارسی زبانان معارض جمهوری اسلامی در خارج چندان آسان نیست. چرا مهاجران ایرانی باید به تجمع دانشجویان آمریکا حمله کنند؟ سوال را به نحو دیگری می‌توان طرح کرد: اساساً ربط اعتراض دانشجویان آمریکایی به ضد انقلاب چه بود که به عنوان مهاجر و مهاجر زاده در آمریکا به آمریکایی‌ها حمله‌ور شدند؟ 

این رفتار به همین نقطه ختم نمی‌شود. معارضین جمهوری اسلامی در خارج از ایران، درون خود نیز چند تکه هستند و هر طیف علیه دیگری اقدام می‌کند. 

شبکه سلطنت طلب منوتو با شبکه صهیونیستی اینترنشنال درگیر است. هر دو شبکه علیه BBC فارسی موضع‌گیری می‌کنند. 

ائتلاف شش نفره موسوم به مهسا که خود را سرکردگان انقلاب ادعایی ۱۴۰۱ معرفی می‌کردند نیز ۴۳ روز بیشتر دوام نیاورد و فروپاشید. ر. پهلوی، ح. اسماعیلیون، م. علینژاد، ن. بنیادی، ش. عبادی و ع. مهتدی (تجزیه طلب) اسامی این شش نفر بودند. 

اکنون سمپات‌های افراد مذکور به هتاکانه‌ترین شکل ممکن در حال اقدام علیه دیگری است. به نظر می‌رسد که رفتار ضد انقلاب را نباید در چارچوب منطق تحلیل کرد. طایفه‌ای که منطقی برای ارائه ندارد جز فحاشی و چماق!

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!