Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شعبان‌پور در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی رخ داده در دیدار تیم كاله و ساری 21 كه عصر امروز در ساری برگزار شد گفت: متاسفانه در بازی از همان ابتدا به تیم ما و بازیكنان فحاشی شد. این فحاشی‌ها موجب شد بازی برای مدتی متوقف شود.

وی ادامه داد: بعد از آنكه الفاظ نامناسبی از سوی تماشاگران گفته شد و شدت این الفاظ نیز زیاد بود؛ شفق كه یكی از ناظران این بازی بود به محمد شاهمیری، داور اول این بازی اشاره كرد كه بازی را متوقف كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیكنان ما به رختكن رفتند و قرار بود بازی ادامه پیدا نكند. اما بعد از 40 دقیقه به ما گفتند كه بازی باید برگزار شود و با وجود اینكه بازیكنان ما سرد شده بودند، ما را مجبور كردند بازی را ادامه دهیم كه این تصمیم نیز به نوع خود عجیب بود.

شعبان‌پور خاطر عنوان كرد: البته فحاشی‌ها ادامه پیدا كرد. بعد از بازی و وقتی تیم ما برنده شد یک سری افراد وارد زمین شده و با بازیكنان ما درگیر شدند. حتی برادر پاسور تیم ساری ، محمد غلامی به سمت رضا صفایی، بازیكن تیم ما حمله كرد.

سرپرست كاله به برخی اتفاقات در روز قبل از بازی اشاره كرد و در توضیح این مطلب گفت: دیروز كه تیم ما در سالن تمرین داشت، هواداران ساری در همان زمان تمرین نیز به شدت به ما فحاشی كردند. حتی چند نفر از لیدرهای ساری به رضا صفایی كه نیم فصل اول بازیكن تیم ساری بود، گفتند كه به ما گفته شده فردا به تو فحاشی كنیم! این صحبت‌ها واقعا تاسف آور است.

گفتنی است دیدار دو تیم كاله آمل و ساری 21 دیداری معوقه بود كه امروز به میزبانی ساری برگزار شد و با نتیجه 3 بر یك به سود آملی‌ها به پایان رسید. این مسابقه همچون دیدار رفت دو تیم كه در آمل برگزار شده بود، با حاشیه‌های زیادی همراه شد.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست كاله آمل درباره حواشی دیدار با ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله