Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:55:00 GMT

قاچاق ۱۶ کانتینر استیل قاچاق در پوشش سنگ گچ

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۵۳۲۳

قاچاق ۱۶ کانتینر استیل قاچاق در پوشش سنگ گچ

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۶ دستگاه کانتینر حاوی ضایعات استیل قاچاق خبر داد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ اجتماعی قضایی حوادث نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار"عزیزاله ملکی" گفت: مأموران پلیس آگاهی استان با همکاری گمرگ شهید رجایی بندرعباس، با انجام اقدامات اطلاعاتی، رصد سامانه و بازدید میدانی از انبارهای گمرک شهید رجایی، 16 دستگاه کانتینر حاوی کالای قاچاق را در یکی از انبارها شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند به منظور فرار از مالیات و عوارض گمرکی این محموله سنگین ضایعات استیل که تعرفه گمرکی 80 درصدی دارد را با جعل اسناد و اظهارات خلاف واقع در پوشش سنگ گچ که فاقد تعرفه گمرکی است را به یکی از کشورهای آسیای میانه انتقال دهند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله 400 تنی بنا به نظر کارشناسان 50 میلیارد ریال است، اذعان داشت: در این رابطه 3 متهم شناسایی شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه و شبانه روزی ماموران انتظامی استان و اجرای طرح های منظم و مستمر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در 10 ماهه امسال، بالغ بر 540 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 13درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

R1014142/P1014142/S2,20,1392/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه