Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:
سی‌امین ویژه‌برنامه «تولد ماه» به جشن زادروز ۶۳ سالگی مسعود رایگان با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان اختصاص یافته که عصر پنجشنبه پنجم بهمن‌ماه در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين، رایگان اول بهمن ۱۳۳۳ در خرم‌آباد به دنيا آمده و همسر رویا تیموریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام او نخستين بار با فیلم «خاموشی دریا» در سال ۸۰ سر زبان‌ها افتاد اما اين «خیلی دور، خیلی نزدیک» سيدرضا ميركريمي بود كه رايگان را به شهرت رساند؛ يك نامزدي سيمرغ بلورين در جشنواره بيست و سوم فجر و بردن جایزه از جشن خانه سینما حاصل درخشش در «خيلي دور، خيلي نزديك» بود. او در جشنواره سي و يكم هم براي «برلین منفی ۷» نامزد دريافت جايزه بود.

«مزار شریف»، «بوسیدن روی ماه»، «جرم»، «دست‌هاي خالي»، «پرسه در مه»، «زادبوم» و «سنتوری» از ديگر آثار سينمايي رايگان است كه بازي در سريال‌هاي «مدار صفر درجه»، «شمس‌العماره»، «در مسیر زاینده‌رود»، «سقوط يك فرشته»، «داوران»، «نفس» و... را هم در كارنامه دارد.

پيش از اين هنرمندانی چون ابراهیم حقیقی، قباد شیوا، جلیل رسولی، نصرالهل افجه‌ای، غلامحسین امیرخانی، پرویز پورحسینی، علی نصیریان، داریوش ارجمند، امین تارخ، هوشنگ مرادی‌کرمانی، ایرج راد، اکبر عالمی، حسین محجوبی، مهرانه مهین‌ترابی، گوهر خیراندیش و... به تولد ماه آمده‌اند.

تولد ماه بهمن 96 با حضور رایگان و هنرمندان سینما و تلویزیون ساعت 17 پنجشنبه پنجم بهمن در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) در خیابان ولی‌عصر، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ برگزار می‌شود و حضور در آن آزاد و رایگان است.

در همین زمینه: برای تولد سه چهره دی‌ماهی سینما جشن زادروز خالق قصه‌های مجید در تولد ماه بزرگداشت داوود فتحعلی‌بیگی در تولد ماه

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها