Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز سه شنبه ایرنا در پیام سید مناف هاشمی آمده است: روز پرستار در واقع روز میلاد با سعادت اسوه صبر و پایداری، حضرت زینب علیهاالسلام است، بانویی که شاید هدف از خلقت او در این جهان، آموزش ایثار و فداکاری به تمامی مردان و زنان بوده است.
حضرت زینب کبری (س) در مفهوم واقعی کلمه پرستاری با روح سترگ بودند که در سال های گوناگون حیات خود از پنج امام بزرگوار پرستاری کردند و یاری کننده بازماندگان حادثه جانسوز کربلا بوده اند و لقبِ «بزرگ پرستار همیشه تاریخ» را زیبنده خود کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار گلستان افزوده است: پرستاری، واژه ای آشناست که ناخودآگاه هر شنونده ای را به یاد یاری رسانی در لحظات سختی و ناراحتی می اندازد، انسان های بی ادعایی که به معنای واقعی کلمه، خالصانه کار می کنند و تمام تلاش خود را معطوف می سازند تا بیماران، دوران نقاهت خود را به آرامی سپری کنند.
بدون تردید جامعه پرستاری با مشکلات فراوان معیشتی، استخدامی و آموزشی دست و پنجه نرم می کند اما توجه مردم و مسئولان به این مسائل، پرستاران را از نظر روحی تقویت می کند تا بهتر بتوانند به شغل مقدّس خود بپردازند.
هاشمی با تبریک این روز به پرستاران زحمتکش سراسر کشور و استان گلستان افزود که امید دارم با رفع مشکلات این قشر ایثارگر بتوانیم زمینه ای فراهم سازیم تا آنان در کمال آرامش و بی هیچ دغدغه ای به انجام وظیفه خطیر خود که کمتر از طبابت نیست و گاهی از آن نیز حساس تر است، بپردازند.
امروز سوم بهمن ماه سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار است.
به گزارش ایرنا حدود 3هزار و 500پرستار در بخش دولتی و خصوصی مراکز درمانی، بیمارستان ها و درمانگاه های استان خدمت رسانی می کنند.
از این تعداد 3 هزار نفر در بخش دولتی فعال هستند.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"