Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان پروژه عمرانی، فرهنگی، کشاورزی و خدماتی در روستاهای استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخزاد روز سه شنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در چهار دهه گذشته یک روال یکنواخت در برنامه ها حاکم بوده که باید امسال این رویه تغییر کند و بلا ایده های نو و ابتکاری سراغ برنامه های جشن انقلاب برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: باید در فضای مجازی هم فعالتر باشبم و نوآوری در این فضا ضروری است و توصیه می شود از ظرفیت تشکلهای مردمی بخوبی استفاده کنیم تا مردم پای کار بیایند.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: در ایام دهه فجر در روستاهای استان بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد.

در ادامه کریم حبیبی انبوهی مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین گفت: در چهل سالگی انقلاب لازم است یک نگاهی به برنامه های خود داشته باشبم و ببینیم چه تغیری کرده ایم.

وی بیان کرد: باید ابتدا ببینیم ما مسئولان در چهاردهه گذشته تغییری کرده ایم و هنوزانقلابی مانده ایم یا نه سپس از نسل جوان انتظاری مشابه داشته باشیم.

حبیبی انبوهی تصریح کرد: باید بتوانیم تفسیری مورد پسند جوانان ارائه کنیم و از فاصله ای که بین ذهنیات و عینیات ایجاد شده تعریف جداگانه داشته باشیم و مسائل را بخوبی بررسی کنیم.

وی اظهارداشت: لازم است خودمان را نقد و ارزیابی کنیم و سپس پاسخی منطقی به نسل جوان داشته باشیم و بتوانیم آنها را توجیه کنیم و بدون ارزیابی و آسیب شناسی مسیر طی شده نمی توان به دستاورد خوبی رسید.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: در زمان برپایی نمایشگاههای تخصصی بالغ بر دو تا ۵۰۰۰ نفر از آنها دیدن می کنند و پیشنهاد می شود اولین نمایشگاه روستایی را در ایام دهه فجر در قزوین برگزار کنیم.

وی بیان کرد: این نمایشگاه می تواند با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از ۹ تا ۱۳ بهمن برگزار شود و دستاوردهای روستایی در معرض دید مردم قرار گیرد.

فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم اظهارداشت: طرح های روستایی قابل افتتاح در استان جمع بندی شده که ۲۵۰ پروژه در این ایام به بهره برداری خواهد رسید که ۸۳ پروژه ویژه جهاد کشاورزی است که با ۶۰  میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی بیش از ۴۰۰ نفر عملیاتی می شود.

مهدی رمضانی قائم مقام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین هم گفت:تبیین دستاوردها باجنگ لبخند سرخ باحضور هنرمندان کشوری، تجلیل ازمبارزان انقلاب، جشنواره فیلم فجر و جشنواره های هنری در مراکز فرهنگی و تبلیغات محیطی هم در این ایام پیش بینی شده است.

غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین هم گفت: مسئولان در برنامه میهمانی لاله ها حضور کم رنگی دارند که انتظار مشارکت بیشتری داریم.

ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم گفت: جشن انقلاب در ۱۲ برنامه در شهرها با همکاری شهرداری به صورت مردمی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برنامه «ایران چهل» برای نوجوانان و نیز برنامه گنجینه در صدا و سیما پیش بینی شده است.

معصومی فر تصریح کرد: همه رویدادهای خبری پوشش داده می شود و همه برنامه ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی می کند باید ظرفیت دستگاهها برای ارایه کاری نو به کار گرفته شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهند.

مهرداد بذرپاش امروز جمعه هفتم اردیبهشت در مراسم افتتاح ۸۴۰۴ پروژه‌ به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، افزود: امروز آمار پروژه‌های ملی مسکن که مراحل آن آغاز شده یا به اتمام رسیده و یا در مرحله کار هستند از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرده است.

وی با بیان اینکه رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم، تاکید کرد: اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، ماحصل زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز هم‌چنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش گفت: عزم دولت جدی بوده و یکی از کار های اصلی و قول دولت و قانون نیز تامین مسکن برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت