Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: ۴۰ درصد مردم مناطق زلزله‌زده در چادر زندگی‌ می‌کنند. ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ سیاسی مجلس نظرات

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، سوم بهمن) پارلمان در تذکری شفاهی، از وضعیت خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان غرب کشور ابراز تأسف کرد و گفت: تبعیض در ارائه خدمات به مردم مناطق زلزله‌زده غرب کشور باعث تلخ شدن اوضاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

موافقت نمایندگان مجلس با بررسی دوفوریتی امهال وام‌های مناطق زلزله‌زده

وی افزود: حدود 40 درصد مردم مناطق زلزلهزده هنوز در چادرها زندگی‌ می‌کنند؛ قرار شد 100 هزار کانکس به زلزله‌زدگان بدهند، اما با بروز مشکلاتی نظیر اینکه ممکن است فردی مستأجر باشد، از این کار امتناع می‌شود.

به گزارش تسنیم، علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر نماینده کرمانشاه، گفت: وزیر کشور و سازمان مدیریت بحران باید درباره مشکلات اختصاص کانکس به زلزله‌زدگان غرب کشور پاسخگو باشند.

نایب رئیس مجلس همچنین از وزیر کشور خواست که گزارشی از روند ارائه خدمات به مردم مناطق زلزله‌زده غرب کشور به نمایندگان ارائه دهد.

انتهای پیام/

R1011202/P1360/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا