Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار رحیمی اظهار داشت: ارزش انسان به ثروت و زیبایی نیست، بلکه به باورها و اعتقادات است و روح بلند انسانی ، ماندگار است.
وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س)، ایشان را اسوه پایداری و استقامت خواند و افزود: تک تک افراد جامعه ما مادران و همسران جانبازان و شهدا را مایه عزت، سربلندی و مباهات می دانند و به روح انسانی و دینی آنها افتخار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی، با تاکید بر این که صبر خانواده شهدا و جانبازان برای همه ما درس استقامت و ایثار است، تصریح کرد: شما الگوی خانواده های اسلامی هستید.
رئیس پلیس پایتخت در ادامه تصریح کرد: ‌40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیم 300 هزار شهید و هزاران جانباز، دشمن دست از سر ما برنداشته است و برنخواهد داشت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با تاکید بر این که خانواده‌های جانبازان با عملکرد ایثار گونه خود در تهران بزرگ افتخار آفرینی کردند، گفت: برای پاسداری از انقلاب آرمان‌های امام و رهبری و پاسداری از آرمان‌های جانبازانمان با تمام قوا ایستاده‌ایم.
وی ادامه داد: ما با وجود تمام مشکلاتی که گاهی وجود دارد تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم خون شهدا و ایثارگری جانبازانمان به هدر رود.
این مقام ارشد پلیس تهران ادامه داد: اینکه امروز چهار نفر از اراذل و اوباش بیایند و بخواهند به این نظام و آرمان‌های انقلاب ما لطمه بزنند ، شدنی نیست و ناجا و دستگاه های امنیتی هم با اقتدار کامل با آنها برخورد خواهد کرد.
با حضور سردار "حسین رحیمی"، و همزمان با میلاد حضرت زینب کبری(س)، مرکز خرید کارکنان پلیس تهران بزرگ در جنب ساختمان ستاد فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، افتتاح و آماده به ارایه خدمات شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ دو روز پیش و در تاریخ هفتم ادیبهشت ماه خبری مبنی بر جراحت یک شهروندی در پی درگیری با یکی اراذل و اوباش در محدوده خیابان انقلاب تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار گرفت.

مهر در خبری نوشت:وی با اشاره به تحقیقات اولیه ماموران در محل گفت:‌ بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با استفاده از یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی در خیابان انقلاب کرده و پس از جراحت یک شهروند از محل متواری شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اظهارکرد:‌ در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. پس از آن ماموران با حضور در مخفیگاه این فرد شرور در محدوده میدان نیلوفر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرارگرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900689

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده