Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - لوکاس مورا شاید خرید سوم آرسنال در ژانویه 2018 باشد.

به گزارش وبسایت نود، اگرچه آرسنال در ژانویه 2018 سانچز را از دست داد ولی ان ها مخیتاریان را جذب کردند و در چند قدمی انتقال اوبامیانگ قرار دارند و شاید بازیکن سومی هم به این جمع اضافه شود. گفته می شود لوکاس مورا یکی دیگر از گزینه های مدنظر ونگر است که در صورت خرید این بازیکن، باید اذعان کرد آرسنال، ژانویه ای رویایی را پشت سر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکیپ مدعی شده است آرسنال هم به جمع مشتریان لوکاس مورا اضافه شده است. لوکاس مورا به دلیل فرصت کم بازی به دنبال ترک پاریس است و پاریسن ژرمن نیز به دلیل رعایت بازی جوانمردانه مالی یوفا، نیاز به فروش بازیکن دارد، در شرایطی که گفته می شود در انگلیس، تاتنهام به مورا علاقه دارد و رسانه های ایتالیایی، مورا را نزدیک به ناپولی می دانند ولی اکیپ از علاقه آرسنال خبر داده است.

این در شرایطی است که ونگر در مصاحبه اخیرش، احتمال خرید بازیکن دیگری را رد نکرده است.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم

آرسنال و چلسی در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی جذاب و دیدنی با برتری 5-0 توپچی‌ها به پایان رسید. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد