Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هندبال بدنبال ناکامی تیم ملی در راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا و کسب مجوز حضور در دیدارهای جهانی گفت: انتظارمان بیشتر از این بود.

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی هندبال کشورمان در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی هندبال مردان آسیا و انتخابی مسابقات جهانی با قبول دو شکست برابر کره جنوبی و عربستان از راهیابی به مرحله نیمه نهایی و شانس کسب امتیاز ورودی رقابت های جهانی باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو شکست و ناکامی در حالی برای تیم ملی هندبال ایران رقم خورد که این تیم با ترکیبی از بازیکنان لژیونر که هر کدام در تیم های باشگاهی اروپا از بهترین ها بوده و حتی برخی در لیگ هایشان از بهترین بازیکنان سال انتخاب می شدند راهی رقابت های قهرمانی آسیا شده بود.

علیرضا رحیمی در گفتگو با مهر پیرامون نتیجه تیم ملی گفت: تلاش خودمان را کردیم که نتیجه خوبی بگیریم اما نشد. همه بچه ها و کادر فنی تلاش کردند.

وی افزود: تیم ملی ایران دو بازی دیگر را پیش رو دارد و باید اجازه بدهیم این بازی ها تمام شود و بعد اظهار نظر کنیم. گفتن این حرف ها در این موقعیت برای بازیکنان خوب نیست.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: در هر صورت انتظارمان بیش از این بود، انتظارمان از همه بازیکنان و خودمان در این بازی ها بیشتر از این بود.

وی در پایان گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و حتی رسانه ها برای این تیم سنگ تمام گذاشتند اما نتیجه آن چیزی که می خواستیم نشد.

هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی تا ۸ بهمن در سوآن کره جنوبی پیگیری می شود. تیم ایران در ادامه رقابت ها ظهر امروز چهارشنبه به مصاف عمان می رود.

تیم ایران در صورت برد برای کسب مقام پنجم و ششم و در صورت باخت برای کسب عنوان هفتم و هشتم یک مسابقه دیگر را در این رقابت ها پیش رو خواهد داشت.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد. تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است. رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

دیگر خبرها

  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی