Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@14:56:11 GMT

زمان پرداخت وام اشتغال روستایی ؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۶۰۸۲

وزیر رفاه، کار و تامین اجتماعی گفت: از فردا پرداخت اولین وام اشتغال روستایی و عشایری در ۵ استان آغاز می‌شود. ناطقان: علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۵۰ هزار درخواست وام در مرحله اول، حدود ۸۰۰۰ وام پذیرفته شده است که از فردا پرداخت این وام‌ها در ۵ استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از رقم ۱۲ میلیارد تومان، امسال ۲۰۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی و عشایری پرداخت می‌شود. البته طبق قواعدی که منجر به ایجاد اشتغال شود.  آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و بازاریابی و مشاوره همراه دریافت‌کنندگان وام خواهد بود.
وزیر رفاه، کار و تامین اجتماعی همچنین اظهار کرد: در بهمن‌ماه سبد کالا به ارزش ۲۱۵ میلیارد تومان توزیع می‌شود.
ربیعی درباره آخرین اخبار نفت‌کش سانچی گفت: نمایندگان ایران از جمله سازمان بنادر، سازمان کشتیرانی و طرف سوئدی و پانامایی امروز برای بازگشایی جعبه سیاه سانچی حضور داشتند. البته قرار بود جعبه سیاه هر دو کشتی با هم باز شود اما ما گفتیم اول سانچی باز شود.
وزیر رفاه، کار و تامین اجتماعی در مورد وضعیت ربات‌ها بر روی کشتی سانچی خاطرنشان کرد: ربات‌ها فقط می‌توانند از کشتی عکس بگیرند و قادر نیستند به داخل کابین‌ها بروند.
ربیعی در پاسخ به این پرسش که آیا شکایتی درباره این تصادف مطرح شده است، تصریح کرد: شکایت در این زمینه قواعد خاص خود را دارد و شرکت‌های بیمه و حقوقی میزان خسارت‌ها را تعیین می‌کنند. البته آنطوری که من پرسیده‌ام در دریا مقصر صددرصد وجود ندارد و در دریا هر دو طرف با درصدهای متفاوت مقصر می‌گیرند.
وزیر رفاه، کار و تامین اجتماعی در پایان با اشاره به اینکه آقای شهیدی در بنیاد شهید پذیرفته است که پرسنل سانچی شهید خدمت لقب بگیرند، اظهار کرد: مزایای شهید خدمت توسط شرکتی که این افراد در آنها استخدام بودند تعلق می‌گیرد و شهید خدمت نیز لقبی است که به آنها تعلق می‌گیرد.
منبع: ایسنا برچسب ها: وام اشتغال روستایی ، وام اشتغال عشایر ، نفتکش سانچی ، وام روستایی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان، رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی، باید موانع و مشکلات را رفع و به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بست.

رضازاده گفت: در شان نظام اسلامی نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شان و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی، باید تسهیل‌گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر کمک کنیم.

کد خبر 6088840

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان