Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-طاهر درودی، مشاور اجرایی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از شروع معاینات پزشکی زائران حج 97 بلافاصله بعد از اعلام آمادگی و تکمیل اطلاعات در سامانه حج خبر داد. طاهر درودی گفت: قبلا معاینه پزشکی زائران پس از مشخص شدن کاروان ها و ثبت نام نهایی صورت می گرفت که امسال با در نظر گرفتن تمهیدات جدید، هموطنان پس از ثبت نام اولیه که از روز چهارشنبه ۴ بهمن آغاز می شود می توانند با دریافت فهرست پزشکان معتمد، اقدام به معاینات پزشکی خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درودی ادامه داد: پس از انجام معاینه توسط هر زائر، مدیران کاروانها قادر به دریافت اطلاعات شخصی از طریق شبکه ارتباطی و تکمیل فهرست مسافران همراه و اقدامات بعدی خواهند شد.

یکی از مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت افزود: این شیوه معاینه زائر موجب تسریع در انجام امور خواهد شد.

لازم به ذکر است جزئیات چگونگی مراجعه به پزشکان برای معاینات متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ شکری بابیان اینکه پرواز‌های عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده است، گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم حج تمتع، اعزام زائران حج عمره نیز آغاز شده است.

وی افزود: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های ایستگاه پروازی، زائران عمره استان زنجان از فرودگاه تهران در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، افزود: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش یابد.

شکری در خصوص اعزامی‌های حج تمتع نیز گفت: هزار و ۲۷۰ زائر در قالب ۱۰ کاروان از استان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان ادامه داد: ۶۷۱ نفر از از اعزامی‌ها را مردان و ۵۹۹ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که طی روز‌های هفتم، هشتم و نهم خرداد امسال از فرودگاه زنجان اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی