Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور گفت: بر اساس پیمایش ها و نظرسنجی هایی که در سال 95 انجام دادیم، در کشور ما، نزاع، درگیری و خشم سرآمد همه آسیب های اجتماعی است و این خطرناک است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم سعید منتظرالهمدی، چهارشنبه در هجدهمین همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی فارس در شیراز افزود: هر گاه نشاط و امید در جامعه نباشد باید منتظر اعتراض و اتفاقی در جامعه باشیم اما می توان با مدیریت صحنه و جدا کردن صف مردم از اخلالگران از این اتفاقات هم به نحو شایسته استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نمونه آن ناآرامی های اخیر در کشور بود که نیروی انتظامی با در پیش گرفتن همین روش و مدیریت صحنه توانست با کمترین هزینه مسائل را مدیریت کند و استان فارس هم در بین سایر استان های کشور در این مدیریت سرآمد بود.
منتظرالمهدی ضمن تاکید بر لزوم توجه به دانش رسانه ای در عصر کنونی ادامه داد: اگر فرماندهان ما اندیشه راهبردی و هوش رفتاری داشته باشند، پیرامون خود را بشناسند، قدرت مجاب گری و مذاکره داشته باشند و بتوانند محتویات خوبی را برای رسانه تولید کنند و به موقع و به اندازه از رسانه استفاده کنند می توانیم از پلیس تصویری دلپذیر، چهره ای خواستنی، شخصیتی مقبول و هویتی مقتدر نمایش دهیم.
او اظهار کرد: سرمایه های بی بدیل اجتماعی مبتنی بر نیروی انسانی است که باید به سراغ این سرمایه های اجتماعی برویم و آنها را تربیت کنیم.
وی، با اشاره به اهتمام ویژه نیروی انتظامی به تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مراجعان افزود: از جمله این اقدامات اجرای طرح مکنا (تکریم ارباب رجوع)و ساماندهی و مطلوب کردن محیط کلانتری ها و پاسگاه ها بود که در استان فارس این کار به نحو مطلوبی در 283 کلانتری و پاسگاه انجام شد.
او افزود: امروز در اکثر کلانتری و ها و پاسگاه های این استان شرایط به گونه ای است که مراجعان با قرار گرفتن در این محیط ها احساس آرامش می کنند و این احترام به حقوق و شخصیت مراجعه کنندگان است.
منتظرالمهدی افزود: اجرای این طرح سراسر کشور را در دستور کار داریم و می کوشیم که محیط تمام کلانتری ها و پاسگاه ها را به محیطی مطلب و مناسب تبدیل کنیم.
وی، در خصوص نحوه برخورد ماموران نیروی انتظامی با مراجعان هم گفت: با توجه به آموزش های ارائه شده شاهد هستیم که این رفتار روز به روز بهتر می شود و امروز می توان گفت که حقوق شهروندی در جای جای نیروی انتظامی رعایت می شود.
معاون اجتماعی ناجا افزود: البته باید توجه داشت که حقوق شهروندی در کنار تکلیف شهروندی است و مردم هم باید به وظیفه خود عمل کنند.
فرمانده انتظامی فارس هم، در خصوص برگزاری هجدهمین همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی این استان هم گفت: این همایش با هدف بررسی اقدامات نیروی انتظامی استان طی 10 ماه گذشته برگزار می شود.
سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: در این همایش به طرح مطالباتی که با توجه به فرمایش فرمانده معظم کل قوا برای سال آینده باید تببین کنیم و اولویت هایی که نیروی انتظامی برای تامین امنیت بیشتر و خدمت رسانی بهتر تدارک می بیند خواهیم پرداخت.
در این همایش از چند تن از معاونین و فرماندهان انتظامی شهرستان ها و کارکنان و خانواده شهدای نیروی انتظامی استان تقدیر شد.
خبرنگار:‌سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122 / 1876

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه