Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی تخلف دولت مبنی بر اعلام افزایش قیمت‌ها که منجر به بروز اغتشاشات شد، در کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد.

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دستور کار کمیسیون اصل ۹۰ مبنی بر رسیدگی به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در ماجرای اغتشاشات اخیر تخلف صورت گرفت؛ در زمانی که مردم دچار مشکلات مالی هستند، وارد کردن شوک جدید به جامعه اشتباه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت با اعلام افزایش قیمت حامل‌های انرژی، بار روانی به جامعه تحمیل کرد که این بار روانی باعث بروز اغتشاشات شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت باید پاسخ دهد که چرا به گونه‌ای عمل کرد که موجب بروز اعتراضات مردم شد؛ مردم از نظام اسلامی راضی هستند، ولی حرکت دولت کاملاً اشتباه بود.

وی افزود: آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برای پاسخگویی به تخلفات دولت که موجب بروز اغتشاشات و اعتراضات شد، به کمیسیون اصل ۹۰ دعوت خواهد شد.

داداشی خاطرنشان کرد: دامن زدن به افزایش قیمت‌ها موجب اعتراضات مردمی و پس از آن، سوءاستفاده رسانه‌های غربی و معاندان در بروز اغتشاشات شد، اقدام دولت مبنی بر اعلام افزایش قیمت‌ها، بار روانی زیادی به جامعه تحمیل کرد و موجب ایجاد ناامیدی در میان اقشار مختلف مردم شد؛ دولت باید در این خصوص پاسخگو باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی، ضمن تاکید بر پویایی ارسال پرونده از طرف شرکت‌ها به اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل، گفت: در راستای تحقق شعار سال با همت کارشناسان و رؤسای ادارات ثبت فرآورده‌های تحت نظارت، تمام پرونده‌های PMF باقیمانده از سال ۱۴۰۲ که نقص مستندات نداشته اند، بررسی و اعلام نتیجه شده اند و از تاریخ ۱۵/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پرونده‌های مربوط به سال ۱۴۰۳ در دست اقدام و بررسی قرار گرفته اند.

وی افزود: مواردی که نیاز به اصلاح داشته اند نیز به کارتابل مسئولین فنی شرکت‌ها عودت شده و پس از رفع نقص فوراً به مرحله بعد بررسی ارجاع خواهند شد. از ابتدای اسفند سال گذشته تعداد ۷۹۰ پرونده جهت اخذ رأی به کمیسیون قانونی تشخیص (صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک) ارسال و نتایج آن در تارنمای سازمان بارگذاری شده و صدور کد ثبت / پروانه‌های آنها انجام و به اتمام رسیده و تعداد ۳۳۳ کد ثبت (IRC) نیز برای مواد اولیه مورد استفاده در تولید فرآورده‌های نهایی تحت نظارت صادر شده است.

محمدی گفت: میانگین تعداد پرونده بررسی شده ۱۴۴ فقره در ماه بوده که در حال حاضر به ۴۳۷ فقره افزایش یافته است و حاکی از تلاش شبانه روزی همکارانمان در اداره کل مربوطه بوده است.

وی افزود: برای تحقق شعار سال، از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد. امید است با ادامه این روند نقش به سزایی در رونق هرچه بیشتر تولید و جهش انقلابی آن ایفا نمائیم.

کد خبر 6099969 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • بررسی ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو
  • بررسی علل بروز تنش در ورزشگاه‌ها در مجله فوتبال
  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول