Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهرگفت: با هدف حل مشکل آب کشاورزان شهرستان تنگستان 48 میلیارد ریال اعتبار به سد خائیز این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند چهارشنبه شب در نشست با فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و کارآفرینان شهرستان تنگستان افزود: احداث سد باهوش تنگستان نیز از دیگر مطالبات مهم کشاورزی شهرستان تنگستان است که پیگیری لازم برای تحقق اعتبارمورد نیاز آن صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های حوزه کشاورزی بیان کرد: برای مبارزه با افت‌های کشاورزی در تنگستان تخصیص اعتبارات لازم مورد توجه است.
استاندار بوشهر در ارتباط با طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان تنگستان نیز اظهار داشت: امروز حوزه اقتصاد پاشنه آشیل کشور است در این راستا باید برای حل مشکلات این حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.
گراوند افزود: در این ارتباط باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیریتی در برطرف کردن مشکلات حوزه تولید و اقتصاد استفاده ‌شود و مدیران باید راهکارهای اجرایی مورد توجه قرار دهند.
وی گفت:باید بسترهای لازم در رونق تولید و اقتصاد و طرح‌های اشتغال‌زایی در شهرستان‌ها فراهم شود تا بخش خصوصی به برنامه‌های خود جامه عمل بپوشاند.
گراوند اضافه کرد: مسئولان بعنوان خادمان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران باید تسهیل کنندگان واقعی این بخش باشند.
وی گفت: شهرستان تنگستان دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه‌های آبزیان، شیلات، کشاورزی، تجارت دریایی و گردشگری است که با این قابلیت‌ها جایز نیست جوانان آن از بیکاری رنج ببرند.
استاندار بوشهر گفت: تولیدکنندگان فعالانه در پی فعالیت و تولید هستند و باید موانع پیش روی آنها برداشته شود تا از این طریق زمینه رونق کسب و کار فراهم شود.
گراوند با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان تنگستان اظهار داشت: ساخت هتل و امکانات رفاهی و تفریحی بعنوان پیش زمینه ای برای رونق صنعت گردشگری تنگستان باید مورد توجه جدی باشد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال از این خسارت مربوط به جاده‌ها و ابنیه فنی راه‌ها در شهرستان‌های بردسکن، بجستان، تربت حیدریه، رشتخوار، کلات، خوشاب، مشهد، کوهسرخ و گناباد بوده است.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه جهاد کشاورزی میزان خسارت وارده به این حوزه را بسیار محدود اعلام کرده بود، بیان کرد: بر اساس اعلام فرمانداران، خسارت سیلاب و بارش‌های هفته گذشته در شهرستان‌های مختلف استان با باغ‌ها و مزارع، افزون بر هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار کرد: جمعه گذشته نیز در پی شکسته شدن سد و بندهای کشاورزی در زیر کوه قاین خراسان جنوبی آب وارد برخی روستاهای جنوبی شهرستان خواف شد.

عباسی افزود: خوشبختانه فرمانداری به سرعت با استفاده از ماشین آلات راهداری مسیر سیلاب را تغییر داده و سدی در برابر ورود آب به بخش‌های کشاورزی ایجاد کرد ولی باز هم برخی مزارع در شهرستان خواف با نفوذ محدود آب دچار خسارت جزیی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار