Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: فکر می‌کنم سیستم ما را متوجه شدند و باید تغییر تاکتیک دهیم.

به گزارش وبسایت نود، فرشاد فلاحت‌زاده پس از تساوی یک - یک گسترش فولاد تبریز مقابل نفت تهران، اظهار داشت: بازی امروز، بازی کاملاً بسته‌ای بود. فکر می‌کنم تیم‌هایی که به اینجا می‌آیند، بسته بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم تیم‌ها سیستم ما را متوجه شده‌اند و باید تغییر تاکتیک دهیم.

وی با بیان اینکه تیمش در این مسابقه چند بازیکن خود را در اختیار نداشت، گفت: ما با شرایط سختی پا به این مسابقه گذاشتیم و چند بار بازیکنان جناح‌های چپ و راست خود را تغییر دادیم. همچنین از بازیکنان جوان در این مسابقه استفاده کردیم که نتوانستند خواسته‌های ما را اجرا کنند. وقتی کادر فنی به یک بازیکن جوان بها می‌دهد او باید از این موقعیت بهترین استفاده را ببرد و خواسته‌های کادر فنی را برآورده کند. بازیکنان جوان باید توانایی‌های خود را نشان دهند. ما به بازیکنان جوان بها می‌دهیم و آنها باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد با تمجید از تیم نفت تهران تصریح کرد: نفت تیم خوبی است و پس از آمدن کادر فنی جدید به این تیم دیگر مانند سابق نیست. این تیم بازیکنان جوان و باتجربه خوبی در ترکیب دارد که مقابل ما از آنها استفاده و به ما فشار وارد کردند. ما هم می‌توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم، استفاده کنیم. ما علیرضا ارجمندیان را به زمین فرستادیم، ولی خواسته‌های ما را در زمین اجرا نکرد و او را تعویض کردیم.

فلاحت‌زاده با طرح این مدعا که روی اشتباه خط دفاعی گل خورده‌اند، افزود: در هفته گذشته نفت را آنالیز کرده بودیم و حتی در تمرینات گفته بودیم که چه کسی می‌تواند برای آنها گل بزند، اما متأسفانه روی همان شیوه دروازه‌مان باز شد. برخی از بازیکنان ما هم از انجام وظایف خود کوتاهی کردند و متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر

زمان برگزاری یک مسابقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های کشور تغییر کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس