Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@03:16:30 GMT

جنگ رسانه‌های سعودی‌ و قطری‌

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۳۴۸۹

جنگ رسانه‌های سعودی‌ و قطری‌

به‌ گزارش ‌جهان نيوز، با وجود این که تنها سه هفته تا آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده اما هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا رای نهایی خود را درباره میزبانی کشورها اعلام نکرده است. از یک طرف عربستان و امارات اصرار دارند که در ایران و قطر به میدان نمی‌روند و از طرف دیگر قطر و تا حدودی ایران هم اصرار دارند که تنها در خانه خود از تیم های اماراتی و عربستانی میزبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز گذشته (جمعه) روزنامه های عربستانی و اماراتی نوشتند که کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است که بعد از اعلام رای کمیته اجرایی نظر نهایی خود را درباره برگزاری بازی در زمین بی طرف و همچنین لغو قانون رفت و برگشت بازی‌ها و مشخص شدن تکلیف تیم برنده تنها در یک بازی اعلام کند.
روزنامه الرای قطر در گزارشی نوشت که قانون رفت و برگشت در لیگ قهرمانان آسیا با حضور اینفانتینو، رئیس فیفا به تصویب رسیده و به هیچ وجه لغو نخواهد شد تا فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هم با همین قانون رفت و برگشت برگزار شود.

روزنامه الرای قطر در ادامه‌ نوشت که با وجود ادعای روزنامه‌های سعودی، جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و رای گیری آنها نیز انجام نخواهد شد و این جلسه قرار است که چند هفته دیگر برگزار شد.

این روزنامه قطری در ادامه‌ گزارش خود پیش‌بینی کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قانون برگزاری بازی‌ها در زمین بی طرف را لغو کرده و تیم های قطری در صورت میزبان بودن تنها در خانه خود به میدان خواهند رفت.

روزنامه الرای هم‌چنین نوشت که فدراسیون فوتبال کویت هیچ درخواستی را از سوی تیم های اماراتی و عربستانی برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا دریافت نکرده و این به خوبی نشان می‌دهد که سعودی‌ها به دنبال حاشیه سازی هستند و به نظر می‌رسد که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به آنها تاکید کرده که قانون بازی در زمین بی‌طرف لغو شده است.

منبع:ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال پالما مایورکا اسپانیا که حسین طیبی و مسلم اولادقباد را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 17:30 امروز در سالن کارن دمیرچاین شهر ایروان ارمنستان در مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا پرتغال قرار می‌گیرد و به دنبال دومین صعود پیاپی به بازی فینال است.

پالما که سال گذشته با درخشش خیره کننده حسین طیبی توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و با برتری مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال به قهرمانی دست پیدا کند، امروز بدون این ستاره ایرانی به مصاف بنفیکا می‌رود.

طیبی که تجربه حضور و درخشش در بنفیکا پرتغال را دارد، به دلیل آسیب دیدگی در جام ملت‌های آسیا غایب بود و امروز هم دور از لیست نفرات پالما مایورکا اسپانیا برای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

مسلم اولادقباد، دیگر بازیکن ایرانی پالما مایورکا که همراه با تیم ملی ایران به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رسید، اکنون در جمع اعضای تیم اسپانیایی دیده می‌شود و آماده دیدار با بنفیکا پرتغال است و انگیزه زیادی برای پر کردن جای خالی طیبی دارد.

دیگر خبرها

  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • اصرار چهره رسانه‌ای سعودی: ایران باید تجزیه شود!