Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با اهداي اسباب بازي‌هاي مازاد و قابل استفاده خود به کودکان محروم، شادي را به وسعت ايران گسترش دهيد.
به گزارش خبرگزاري آريا، يادآوري دوران کودکي هر يک از ما خاطره اسباب بازي‌هايمان را براي ما زنده مي‌کنند. اسباب بازي‌هايي که شادي را به ما هديه دادند و همدم تنهايي‌هايمان بودند.
اما شايد باور اين مسئله براي بسياري از ما سخت باشد درحاليکه فرزندان ما خسته از بازي با انبوهي از اسباب بازي سرگرم بازي‌هاي رايانه‌اي هستند، در اين سرزمين کودکاني زندگي مي‌کنند که هيچ تصوري از اسباب بازي ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازي بزرگ‌ترين جلوه حيات دوره کودکي است و بهترين وسيله براي رشد و شکوفايي احساسات کودک و شايسته‌ترين راه براي پرورش هيجان‌ها وعواطف است به همين خاطر اسباب بازي‌ها نقش مهمي در رشد و تحول کودکان دارند.
قصه اسباب بازي‌ها
توجه به ابعاد روحي و رواني کودکان سبب شده تا «انجمن خيريه قصه اسباب بازي‌ها» با اهداي اسباب بازي به کودکان نيازمند و ايجاد فضاي بازي در مناطق محروم به دنبال تحقق آرزوي کودکاني باشد که داشتن اسباب بازي و استفاده از امکانات تفريحي بخشي از روياي آن‌هاست.
اين انجمن (با شماره ثبت 40561از وزارت کشور) که به عنوان نهادي مردمي و کاملاً مستقل تنها با حمايت دوست داران کودکان مشغول به فعاليت است در اولين قدم با جمع آوري اسباب بازي‌هاي دست دوم و قابل استفاده ضمن کمک به حفظ سلامت محيط زيست، آن‌ها را پس از تفکيک و تنظيف به چرخه بازي کودکان در مناطق محروم باز مي‌گردانند.
به اين ترتيب اسباب بازي‌هايي که در منزل هر يک از شماست و شايد به هر دليل به آنها نياز نداريد، مي‌تواند شادي بخش فرشتگاني کوچک در گوشه‌اي ديگر از اين مرز و بوم باشند.
همچنين کودکاني که اسباب بازي‌هاي مازاد خود را به دوستان نيازمند خود هديه مي‌کنند، بخشش را از کودکي مي‌آموزند و حس ارزشمند کاري که انجام داده‌اند را بيش از پيش احساس مي‌کنند.
چگونه قصه ساز شويم؟
انجمن قصه اسباب بازي‌ها در تهران و بيش از 30شهر ايران آماده دريافت اسباب بازي، کتاب داستان، لباس بچه گانه، نوشت افزار، وسايل ورزشي و کمک آموزشي براي ارسال به نقاط محروم ايران و تجهيز اتاق بازي در اين مناطق است. شرط تحويل وسايل صرفاً سالم و قابل استفاده بودن آنهاست.
براي تحويل در تهران محدوده محل سکونت خود را از طريق شماره تلفن‌هاي انجمن اعلام فرماييد تا نزديک‌ترين رابط به شما معرفي شود و براي تحويل در ساير شهرها نيز رابطين ما آماده دريافت هداياي شما هستند.
قهرمانان بخشش، سفير شادي
شما مي‌توانيد از فرزندانتان با اسباب بازي‌هايي که براي اهدا کنار گذاشته‌اند عکس بگيريد و براي انجمن ارسال کنيد. تصاوير اين «قهرمانان بخشش» که بخشنده بودن را تمرين کرده‌اند و سفيران شادي اين سرزمين هستند از طريق سايت و کانال انجمن قصه اسباب بازي‌ها در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر خواهد شد.
تکميل کننده زنجيره شادي باشيم
انجمن قصه اسباب بازي‌ها از علاقمندان به فعاليت‌هاي خيرخواهانه و نيکوکاران محترم براي تکميل کردن زنجيره شادي و گسترش شادي در ميان کودکان محروم ايران زمين دعوت به همکاري مي‌کند.
چنانچه تمايل داريد نماينده قصه اسباب بازي‌ها در شهر خودتان باشيد، حامي مالي فعاليت‌هاي خيرخواهانه انجمن باشيد و يا در جمع آوري، تفکيک، تعمير و بسته بندي به جمع داوطلبان مهربان انجمن بپيونديد، با ما در تماس باشيد.
از کجا شروع کنيم؟
در صورتيکه تمايل به اهداي اسباب بازي داريد، علاقمند به همکاري هستيد و يا قصد داريد از روند فعاليت‌هاي انجمن و نحوه توزيع لوازم اهدايي مطلع شويد، مي‌توانيد به سايت انجمن قصه اسباب بازي‌ها به آدرس www.ghab-charity.ir مراجعه کرده و يا از طريق کانال تلگرامي @gheseh94 و صفحه اينستاگرام gheseh_asbabbazia پيگير جديدترين اقدامات، اخبار و گزارش‌هاي انجمن باشيد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)