Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از رادیو نوا، علی قره داغی از علمای دینی کُرد در اقلیم کردستان و دبیر کل اتحادیه جهانی علمای دینی مسلمانان در گفتگو با خبرگزاری آناتولی (وابسته به دولت ترکیه) در مورد حملات اخیر ارتش ترکیه به کُردها در عفرین واقع در کردستان سوریه، اعلام کرد: ترکیه حق دارد از مرزهای خود حفاظت کند و از این کشور برای حفاظت از مرزها و ملت خود از طریق مشروع حمایت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

".

وی تأکید کرده است که با تمام توان خود با پروژه آمریکایی- صهیونیستی، برای ایجاد نفاق و فتنه در میان مسلمانان، مقابله می کند.

وی همچنین از همە طرف ها خواسته که اختلافات را با در نظر گرفتن برادری دینی حل کنند:" من و اتحادیه جهانی علمای دینی مسلمان با ترور و بی دینی در هر قومی که باشد مخالف هستیم."

عراق حمایت عفرین ترکیه عملیات

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • شکست اسرائیل در عملیات وعده صادق جبران‌ناپذیر است
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد