Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمتر از دو ماه به پایان سال ۹۶ باقی است، سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام نهاد، شعاری که در صورت اجرا توسط دولت مردان و مدیران کشوری در نهایت سبب بهبود وضعیت کشور در همه زمینه ها خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، کمتر از دو ماه به پایان سال ۹۶ باقی است، سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام نهاد، شعاری که در صورت اجرا توسط دولت مردان و مدیران کشوری در نهایت سبب بهبود وضعیت کشور در همه زمینه ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان بوکان یکی از شهرهای مهم منطقه است که به واسطه کم کاری های فزاینده طی چند دهه گذشته با مشکلات عدیده ای از نظر بی کاری، عمران و توسعه در همه بخش ها رو به رو بوده که با پیاده کردن شعار سال به صورت عملی در حوزه های مختلف بسیاری از مشکلات موجود از جمله تولید و اشتغال قابل برطرف کردن است.
حال با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۹۶ و زمان ارائه گزارش مسئولان به مردم لازم است مدیران و مسئولان شهرستانی به بیان اقدامات خود در راستای تحقق شعار سال ۹۶نیز بپردازند و اقدانات خود را در این زمینه به مردم بوکان گزارش دهند.
این گزارشات می تواند در تمامی زمینه های حوزه مدیریت شهری از فرماندار گرفته تا مسئولین تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی از جمله بخش های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را در بر بگیرد تا مردم از انچه که دولتمردان بوکانی در عمل به منویات مقام معظم رهبری بر ان اهتمام داشته اند مطلع شوند.
لازم است مسئولان بوکانی در راستای اقدامات خود در تحقق شعار سال به مردم گزارش دهند که طی سال جاری در حوزه های اقتصاد مقاومتی، کاهش آمار بیکاری ۲۲ درصد و افتتاح پروژه ها در بخش های عمرانی، صنعتی، کشاورزی، بهداشتی، توسعه فرهنگی و غیره … چه کارهای انجام دادند که مردم این شهرستان به طور ملموث ان را لمث کردند.
بهترین زمان برای ارائه این گزارش ها ایام الله دهه مبارک فجر است که قرار است مسئولان در مساجد سطح شهر به ارائه گزارش حوزه عملکرد خود بپردازند تا مردم عامه و کوچه بازار نیز از اقدامات مدیران خود در تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی آگاه شوند.
در نهایت امید است مدیران بوکانی آمار قابل قبولی در زمینه تحقق شعار سال به مردم ارائه دهند زیرا ما رسانه ها و مردم از الان نمی خواهیم در باره عملکرد مدیران شهرستانی پیش داوری کنیم و منتظر ارائه گزارش آنان در ایام الله دهه مبارک فجر خواهیم بود.
بیگمان توجه به منویات رهبری توسط مسئولان یکی از مهم ترین مطالبات مردم این شهرستان است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی همیشه نشان دادند که حامی انقلاب و رهبری هستند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیازمند داشتن اطلاعات است و ادارات باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه دهند و برنامه‌ریزی کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مسؤولان مطالبه کرده‌اند که در تولید جهش داشته باشیم، افزود: جهش کیفی مهمتر از کمی است و باید کیفیت خدمت رسانی و تولید بخوبی در اقدامات و تولیدات دیده شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید هر ارگان و نهادی متناسب با کار خودشان برنامه‌های تحقق شعار سال را ارائه دهند و ادارات خدمات خود به مردم را نیز افزایش دهند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: دستگاه‌ها و ادارات باید شاخص‌های قابل سنجش ارائه کنند و در هر جلسه دو دستگاه عملکرد خود را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: تحقق شعار سال، تکلیف بزرگی بر عهده مسؤولان است که توسط ولی امر مسلمین را ابلاغ کرده‌اند و در حوزه اقتصادی جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی‌افتد بنابراین در کنار جهش تولید مشارکت مردم مهم است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در امر تولید باید مورد توجه باشد و فرمانداران و بخشداران براساس اقتضائات و ظرفیت‌های هر منطقه فعالیت کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: شاخص ارزیابی فرمانداران نیز پیشرفت خدمات همه ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها است و توفیق در این زمینه نیاز به مشارکت مردم و ارائه طرح و ایده دارد.

زارعی‌کوشا افزود: برنامه‌ها باید در معرض باشد و نخبگان و جامعه دانشگاهی و جامعه جوان کشور و استان باید به برنامه‌های مسؤولان دسترسی داشته باشند و روی فعالیت‌ها نظر و ایده دهند.

کد خبر 6090011

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال