Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- شرکت مخابرات ايران اعلام کرد: ارتباط تلفني مرکزهاي مخابراتي الغدير، پيروزي، آيت الله کاشاني و شهرستان قدس براي انجام عمليات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلي از هشتم بهمن ماه (فردا) مختل مي شود.

به گزارش روز شنبه ايرنا از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفني مشترکان در مرکز مخابرات الغدير با پيش شماره هاي 3300 تا 3304 و 3368 تا 3373 در محدوده خيابان هاي منصور، شهيد ذوالفقاري، بزرگراه امام علي، بعثت مختل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرکز مخابرات پيروزي با پيش شماره هاي 3330 تا 3336، 3378، 3379، 3325و 3660 در محدوده خيابانهاي ابن سينا، شهيد دژکام اختلال ايجاد مي شود.
در مرکز مخابرات آيت الله کاشاني با پيش شماره هاي 4400 تا 4409، 4495و 4496 در محدوده بلوار فردوس، اتوبان تهران‏- کرج، ستاري جنوب، علي حسيني اختلال بروز مي کند.
در مرکز مخابرات شهرستان قدس با پيش شماره هاي 4681 تا 4689 در محدوده شهر قدس، شهيد عالمي، ميدان شاه بداغيان، جانبازان و شاه قلي به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
بر اساس آخرين گزارش وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، ضريب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زماني ابتداي سال 1386 تا انتهاي شهريورماه امسال در حالي به رقم 38.69 درصد رسيد که در سال 1386 اين ضريب 33.43درصد و در پايان خردادماه امسال 38.61 بود.
تعداد تلفن هاي ثابت دايري کشور تا پايان پارسال 30 ميليون و 506 هزار و 633 شماره بود و خردادماه امسال به 30 ميليون و 590 هزار و 323 شماره رسيده است.
افزايش ضريب نفوذ تلفن ثابت به عدد 38.69 نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزيع بيش از 165 ميليون سيم کارت هنوز تلفن ثابت جايگاه خود را در بين مردم از دست نداده و همچنان يکي از اصلي ترين وسايل ارتباطي مردم با يکديگر است.
تعداد مشترک پهن باند ثابت کشور تا پايان اسفندماه پارسال 9 ميليون و 408 هزار و 23 مشترک بود که در پايان شهريورماه امسال به 10 ميليون و 490 هزار و 118مشترک رسيد.
آمار تلفن هاي همگاني کشور نيز تا پايان سال 1395 حدود 115هزار و 764 دستگاه بود که تا پايان خرداد ماه امسال به رقم 115 هزار و 550 دستگاه رسيد و اين امر نشانگر کاهش تعداد دستگاه هاي تلفن همگاني در کشور در رقابت با تلفن همراه است.
شمار روستاهاي داراي تلفن خانگي بر پايه تازه ترين گزارش، دفتر بررسي هاي فني معاونت برنامه ريزي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به رقم 48 هزار و 976 روستا رسيد.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*2078*2025
تنظيم کننده:محمد مهدي بهرامي **انتشاردهنده: ليلا جودي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم

وزیر صمت در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون تولید نوکیای ایرانی گفت: فروش کالای تقلبی در کشور ممنوع است؛ لذا در صورت محرز بودن تقلبی بودن این تلفن همراه، تولید آن در کشور متوقف خواهد شد.

گروه دیجیتال بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «عباس علی آبادی» وزیر صمت در نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی «ایران اکسپو» در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون برنامه این وزارتخانه برای ساخت تلفن همراه در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: ما در کشور در مورد این کالا هنوز برند معتبر و قابل قبولی که صد در صد خود اتکا باشد نداریم.


وزیر صمت افزود: در وزارت صمت هم در بعد نرم افزاری و هم در بعد سخت افزاری برنامه داریم و جزو برنامه‌های اولویت دار ماست؛ هر اندازه که خودرو مهم است موبایل هم مهم است.


وی همچنین درباره عرضه نوکیای تقلبی در سطح بازار موبایل ایران گفت: در صورت محرز بودن تقلبی بودن این تلفن همراه، کالای تقلبی در کشور نهاد مسئول خود را دارد و البته ما هم مسئول هستیم قطعا اگر ثابت شود لااقل به آن خدمت نمی‌دهیم و به دستگاه‌های مربوطه و تعزیرات معرفی می‌کنیم.


علی آبادی تاکید کرد: فروش کالای تقلبی در کشور ممنوع است؛ اگر متوجه بشویم جلوی واردات را می‌گیریم ارز و ریال به آن تخصیص نمی‌دهیم و به دستگاه‌های مرتبط معرفی می‌کنیم.


مشروح گفته‌های علی آبادی را در کلیپ زیر مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: نوکیای ایرانی ، تولید موبایل ، نوکیا ، وزارت صمت ، عباس علی آبادی ، کالای تقلبی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9l

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی