Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعطیلی چند ماهه تنها جایگاه سوخت «سی ان جی» شهرستان سیروان موجب نارضایتی و سرگردانی رانندگان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیروان نوین،با توجه به گسترش خودروهای گازسوز در جامعه، توسعه جایگاه‌های سوخت سی ‌ان جی با روند گازسوز شدن خودروها همسو نبوده و از این رو مدت‌ها است شهروندان سیروانی با مشکل خرابی جایگاه سی ان جی دست و پنجه نرم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها جایگاه سوخت CNGشهرستان سیروان که وظیفه خدمت رسانی و تامین گاز خودروهای سی ان جی دار را دارد، از سال 95 شروع به عرضه سوخت کرد؛ اما کمتر از یک سال فعالیت داشت و دو ماهی می شود که تعطیل شده است و این امر موجبات نارضایتی مردم به ویژه دارندگان خودروهای دو گانه سوز و به ویژه تاکسی داران شده که مجبورند جهت سوخت گیری به جایگاه های سایر شهرستان ها مراجعه کنند و آن جایگاه ها نیز با توجه به تردد زیاد وسایل نقلیه در جاده و استفاده سایر مسافران از آن جایگاه بسیار شلوغ است و موجب می شود که شهروندان سیروانی مدت زمان زیادی در صف معطل شوند و باعث بروز مشکلاتی برای این رانندگان شده است.

یکی از رانندگان خودروی گاز سوز به خبرنگار سیروان نوین گفت: تعطیلی تنها جایگاه «سی ان جی» شهرستان سیروان صدای رانندگان را درآورده و به معضلی حل نشدنی تبدیل شده و مشکلاتی برای ما ایجاد کرده است.

وی افزود: هر دفعه که مراجعه می کنیم می گویند یکی از قطعات دستگاه سوخته است و مشکل دارد و نمی توانیم خدمات دهی کنیم.

این راننده سیروانی افزود: با قیمت بالای بنزین نمی توان با وانت در شهر و یا روستا چرخید چرا که ۱۰ لیتر بنزین حتی تا رفتن به شهر لومار هم کفاف نکرده و تمام می شود و دیگر توان مالی برای زدن مجدد بنزین نیست.

حمیدرضا دیگر راننده خودرو نیز گفت: تنها وسیله ای که با آن امرار معاش می کنم همین ماشین است که با درآمد اندک در طول روز توان خرید بنزین ندارم و مجبورم با تعطیلی جایگاه گاز «سی ان جی» دست خالی به خانه برگردم.

وی افزود: مسئولان برای رفع مشکلات رانندگان وسایل نقلیه دو گانه سوز سیروانی راه حلی بیاندیشند تا ما از تعطیلی و خرابی های مستمر جایگاه سوخت گاز خلاص شده و رهایی یابیم.

یک راننده تاکسی تلفنی در شهرستان سیروان نیز گفت: تنها جایگاه گاز «سی ان اجی» شهرستان همین جایگاه تعطیل بوده و ما مجبوریم برای سوختگیری به سایر شهرستان های استان مراجعه کنیم.

 وی افزود: رانندگان تاکسی تلفنی به دلیل به صرفه نبودن استفاده از بنزین یا مجبور به کار نکردن هستیم و یا باید مسافت ۵۰ کیلومتری سرابله یا شهر ایلام را برای گاز «سی ان جی» طی کنیم.

دوستی یکی دیگر از کارمندان سیروانی گفت: تعطیلی جایگاه سوخت گاز علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای رانندگان شهرستان، رانندگان خودروهای عبوری گاز سوز در این شهرستان را سرگردان می کند و مشخص نیست این مشکلات تا کی ادامه دارد.

وی افزود: مشکل تامین سوخت خودروی رانندگان به مسئولان منعکس شده ولی تا کنون از سوی آنها بی پاسخ مانده است.

دویستی با گلایه از عملکرد متولیان گفت: متاسفانه در شهرستانی مانند سیروان که یک قطب گردشگری استان ایلام است و محرومیت های فراوانی هم دارد، به رغم حجم زیاد خودروهای عبوری این تنها جایگاه سوخت گاز نباید قطع شده و خدمات رسانی به رانندگان متوقف شود.

وی ادامه داد: مسئول جایگاه گاز «سی ان جی» می گویند قطعه ای از جایگاه خراب شده که آن را سفارش داده ایم و قرار است از تهران بیاید، اما معلوم نیست چقدر باید طول بکشد تا این قطعات از این تهران که یک روز راه است، بیاید و پس از آن متخصصان مشغول نصب شوند.

وی از مسئولین خواست هر چه سریعتر مشکلات جایگاه سوخت سی ان جی سیروان را پیگیری و حل نمایند.

 

اکنون مسئولان باید اقدامی را برای رفع مشکلات شهروندان سیروانی صورت دهند تا مردم  در فصل مدارس و سرمای پیش رو از دست هزینه سوخت و خرابی های  پمپ های گاز خلاص شوند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود

دور جدید برگزاری کنسرت‌های پاپ در استان خوزستان، شب گذشته ۷ اردیبهشت با کنسرت مجید رضوی در سینما فردوسی اهواز از سر گرفته شد.

به گزارش ایسنا، تیرماه سال ۱۴۰۱ بود که حواشی و اتفاقات عجیب در مقابل سینما هلال اهواز، باعث شد که کنسرت سیروان خسروی با جنحال‌های فراوان لغو شود و از آن روز تاکنون، به جز چند اجرای جسته و گریخته، روند برگزاری کنسرت در این استان با اختلال مواجه شده بود و حتی مدیرکل ارشاد در این استان تغییر کرد. 

اما شب گذشته پس از حدود دو سال بار دیگر روند برگزاری کنسرت در این استان به ادعای فعالین موسیقی در خوزستان از سر گرفته شده است و قرار است هر ماه دو خواننده در اهواز و شهرهای اطراف روی صحنه بروند. 

مجید رضوی شب گذشته نخستین کنسرت دور جدید اجراهای زنده در این شهر را روی صحنه برد و با استقبال جالب توجه مردم اهواز رو به رو شد.

این خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت رو به حاضرین در سالن گفت: «اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه ایدرخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسئولین، سالن‌های در خور شأن این مردم برای کنسرت ساخته شود.»

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان معتقد است: «برگزاری کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت سیروان خسروی که من تهیه کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالین و تهیه کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌هایمان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.»

صحرایی افزود: «برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سال‌ها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیشرو، کارنامه‌ای پربار را با همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.»

در هفته‌های آینده خوانندگانی از جمله معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم و... در این استان روی صحنه خواهند رفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود