Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به تداوم روند افت شدید دما در استان، گفت: از امشب مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران پوشیده از برف می‌شود. ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ استانها مازندران نظرات

علی اصغر احمدی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری‌ اظهار داشت: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با تقویت سامانه سرد بارشی تا امشب بارش برف بتدریج به ارتفاعات پایین‌تر به سمت کوهپایه‌ها و دامنه‌ها کشیده خواهد شد و در ادامه با تداوم روند افت شدید دما در استان از امشب تا صبح دوشنبه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دریای خزر در این مدت مواج و طوفانی خواهد بود، افزود: به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود: مصرف بهینه سوخت و انرژی به ویژه مصرف گاز برای جلوگیری از افت فشار گاز در شبکه گاز‌رسانی را در نظر داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه پرورش‌دهندگان طیور و گل و گیاه نسبت به بازرسی سیستم‌های گرمایشی و تهویه مطبوع و تنظیم دمای هوای سالن‌ها اقدام مناسب صورت دهند، تصریح کرد: درزگیری و حفاظت از کندوهای عسل با توجه به افت شدید دما و جلوگیری از بروز خسارات احتمالی امری ضروری است.

احمدی با بیان اینکه رانندگان هنگام عبور از مناطق برفگیر و کوهستانی ضمن به همراه داشتن پوشاک گرم، خوراک و تجهیزات زمستانی مانند ضد‌یخ و زنجیر چرخ داشته باشند، گفت: احتیاط لازم در زمان بارش برف و مه آلود بودن هوا و لغزندگی جاده جدی گرفته شود.

وی با اعلام اینکه محدودیت در حرکت شناورهای سبک و متوسط صیادی در دریا و مناطق دور از ساحل و جلوگیری از فعالیت آن‌ها انجام شود، گفت: به تمامی نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می‌شود ضمن آماده‌سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات‌رسانی همچون گذشته به خصوص در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی را داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی در مازندران

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از بعدازظهر جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت در ارتفاعات به ویژه در غرب استان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش تدریجی دما خواهیم داشت.

لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، صاعقه و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی از پیامد‌های این سامانه است.

توصیه می‌شود شهروندان عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • هشدار هواشناسی برای مناطق کوهستانی مازندران
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • هشدار هواشناسی در مازندران
  • سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود