Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک خاندان جواهرساز ادعا می کنند سریع ترین ابرخودروی جهان را در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی می کنند

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، یک خاندان جواهرساز ادعا می کنند سریع ترین ابرخودروی جهان را در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی می کنند. حداکثر سرعت این خودرو ۵۰۰ کیلومتر برساعت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام «Corbellati» مانند «فراری» یا «بوگاتی» یادآور خودرویی قدرتمند در ذهن مخاطب نیست.

این در حقیقت نام خانوادگی خاندانی از جواهرسازان و هنرمندان است که ادعا می کنند سریع ترین خودروی جهان را ساخته اند.

این خانواده یک ابرخودرو با ظاهری کلاسیک ساخته اند که موتور ۸ سیلندر با گنجایش۹ لیتر دارد. خودروی مذکور «موشک» (Missile) نام گرفته و قرار است در نمایشگاه «Geneva Motor Show» رونمایی شود.

در همین راستا برخی کارشناسان تخمین می زنند این خودرو احتمالا رکورد جهانی سرعت را از «Koenigsegg Agera RS» برباید.

شرکت تولید کننده این خودرو اعلام کرده قدرت ابرخودروی «موشک» ۱۸۰۰ اسب بخار است و چرخ های عقب آن نیز متحرک هستند، خودرو ۶ دنده دارد.

همچنین بالاترین سرعت آن ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. ظاهر خودرو نیز شبیه خودروهای مسابقه در دهه ۱۹۶۰ و ارتفاع سقف آن تا زمین ۱۱۷۰ میلی متر محاسبه شده است.

 

منبع: جام جم آنلاین

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو

امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در اجرای عدالت اگر به یک پرونده به موقع رسیدگی شود، کار دستگاه قضا راحت و سبک‌تر می‌شود.

وی افزود: بحث ناهنجاری خرید و فروش اتومبیل که در استان ما پیش آمد، ده‌ها هزار پرونده به خاطر همین یک تخلف به وجود آمد، در حالی که دستگاه‌های نظارتی باید به موقع هشدار می‌دادند و به موقع رسیدگی می‌کردند، اگر به همین یک پرونده به موقع رسیدگی می‌شد، شاید این تعداد از پرونده پیش نمی‌آمد که کار دشوار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه چون دستگاه‌های نظارتی کارشان را به موقع انجام ندادند و تأخیر پیش آوردند، باعث شد اکنون چقدر کار سخت شود، گفت: البته می‌بینیم که اقداماتی در استان صورت گرفته و امور در حال پیش‌برد هستند.

عابدینی ادامه داد: باید رسیدگی به این ناهنجاری هر روز شتاب بیشتری پیدا کند تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند، چرا که موجب بروز اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم خدا آن‌هایی که این پدیده ناهنجار را برای مردم ایجاد کردند، به زودی با دستان توانمند شما به سزای اعمالشان برساند، آن‌هایی که همکاری و یاری کردند که این خیانت شکل بگیرد و بحران ایجاد شود، به زودی به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 748874

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • این ربات‌انسان‌نمای فوق سریع شما را حیرت‌زده می‌کند
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)