Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: با موافقت رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور دوره امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان زندانها، با موافقت رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور دوره امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود. علی اسمعیلی، معاون علمی پژوهشی مرکز بسیج قوه قضاییه گفت: مرکز بسیج قوه‌قضاییه بر اساس رویه‌ای که در سه سال اخیر دنبال کرده است، در سال جاری نیز دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر را با موافقت رییس محترم سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور برای قضات و کارکنان بسیجی دادگستری‌ها و سازمان‌ها و مراکز تابعه قوه‌ قضاییه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون علمی پژوهشی مرکز بسیج قوه قضاییه و رییس مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه هفت سازمان زندان‌ها در خصوص این دوره آموزشی افزود: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه دینی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و از این رو مرکز بسیج قوه‌ قضاییه اقدام به برگزاری این دوره آموزشی به صورت غیرحضوری برای قضات و کارمندان محترم قوه‌ قضاییه در سراسر کشور می‌کند.

 

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی با هماهنگی پژوهشگاه امر به معروف و نهی از منکر و اخذ کتاب مبانی امر به معروف و نهی از منکر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

 

معاون علمی پژوهشی مرکز بسیج قوه قضاییه اظهار داشت: مجوز این دوره آموزشی از طریق کمیته سرمایه انسانی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اخذ شده است که این مطلب در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج مستقل قوه قضاییه نیز مطرح شد و به عنوان یک دوره ضمن خدمت ۱۲ ساعته محاسبه می‌شود.

 

اسمعیلی در پایان خاطرنشان کرد: کتابچه این دوره آموزشی بر روی سایت مرکز بسیج قوه قضاییه به آدرس basij2gh.ir است که علاقمندان ضمن دانلود فایل PDF آن و مطالعه تا روز امتحان در این دوره آموزشی شرکت کنند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: به همت هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان شهرکرد و با همکاری سازمان هلال احمر شهرستان شهرکرد دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه بانوان برگزار شد
سلیمی افزود: دوره امداد و کمک‌های اولیه با تدریس مسلم حیدری و با حضور ۱۵ شرکت کننده در سازمان هلال احمر برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره نحوه برخورد مناسب با حادثه و مصدوم، ارزیابی صحنه حادثه، معاینه و ارزیابی مصدوم، اقدامات درمانی و انتقال مصدوم به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

دیگر خبرها

  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • آموزش‌های جهاددانشگاهی «اشتغال محور» است
  • برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد