Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@02:14:45 GMT

برترین‌های طراحی صحنه آمریکا معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۵۰۶۵

برترین‌های طراحی صحنه آمریکا معرفی شدند


بیست و دومین دوره جوایز طراحی صحنه آمریکا برندگان خود را شناخت و «شکل آب»، «بلید رانر ۲۰۴۹» و «لوگان» را در صدر نشاند.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ورایتی، جوایز انجمن طراحی صحنه آمریکا (ADG) یکشنبه صبح به وقت ایران برندگان خود را شناخت و در بخش فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی به بهترین‌ها جایزه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «شکل آب» در بخش فیلم‌ تاریخی موفق به کسب جایزه شد و «تیره‌ترین ساعت»، «دانکرک»، «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» و «پست» را پشت سر گذاشت.

در بخش فیلم فانتزی نیز «بلید رانر ۲۰۴۹» به عنوان برترین فیلم انتخاب شد و «دیو و دلبر»، «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای»، «جنگ سیاره میمون‌ها» و «زن شگفت‌انگیز» را پشت سر گذاشت.

«لوگان» نیز به عنوان برنده بخش معاصر انتخاب شد و «کوچک کردن»، «برو بیرون»، «لیدی برد» و «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» را پشت سر گذاشت.

این در حالی است که در بخش بهترین طراحی اسکار «شکل آب»، «بلید رانر ۲۰۴۹»، «دیو و دلبر»، «تیره‌ترین ساعت» و «دانکرک» نامزد شده‌اند.

امسال انجمن طراحان هنری آمریکا برای نخستین بار در میان فیلم بلند انیمیشن نیز برترین را انتخاب کرد و «کوکو» را شایسته دریافت جایزه دانست.

سال پیش جایزه بخش فیلم معاصر به «لالا لند» اهدا شد و این فیلم جایزه اسکار را نیز دریافت کرد.

«بازی تاج و تخت»، «داستان خدمتکار»، «گلاو»، «ویل و گریس»، «جنگ ستارگان: جبهه نبرد» و «پرتلند» برندگان بخش‌های مختلف جوایز طراحی صحنه بودند.

true برچسب ها : اسکار ۲۰۱۸ نامزدهایش را معرفی کرد/ بیشترین نامزدی برای «شکل آب» بهترین‌های سینما در سال ۲۰۱۷ معرفی شد/ یک جایزه برای «دانکرک» جزییات ساخت «بلید رانر ۲» اعلام شد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت موتورسواری تربیت بدنی سپاه عاشورا مسابقه چهار جانبه موتورسواری کراس با حضور سرهنگ پاسدار حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و با حضور چهار تیم از شهرهای تبریز، جلفا، مرند، هشترود و جمعی از تماشاگران برگزار کرد.

این مسابقات در ۳ کلاس ۴۵۰ سی سی، ۲۵۰ سی سی و تیرل انجام شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های برتر به ترتیب ذیل معرفی شدند؛

موتورسواران باشگاه مقاومت توانستند مقام اول این مسابقات را بدست آورند.

همچنین تیم مرند و تیم جلفا به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6097577

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید