Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی آذربایجان ‌شرقی گفت: با توجه به تجربه موفق سند تدبیر توسعه استان با رویکرد هسته‌ های کلیدی، سند تدبیر و توسعه شهرستان های استان با همکاری مجمع مشورتی توسعه ، پایش و بروز رسانی می شود.

به گزارش ایرنا، داود بهبودی روز یکشنبه در جلسه مجمع مشورتی توسعه شهرستان عجب شیر اظهار کرد: بزرگترین دستاورد این سند گسترش و اشاعه دانش برنامه ‌ریزی در استان، تقویت جایگاه برنامه ‌ریزی و مشخص شدن جهت ‌گیری حرکت مدیران استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ویبه تشکیل مجمع مشورتی توسعه در شهرستان‌ های استان اشاره کرد و گفت: تحقق این امر می‌ تواند فرصت های شغلی را افزایش و آسیب های اجتماعی و فرهنگی را کاهش دهد.
بهبودی گفت: مردم محور و مشارکتی بودن مدیریت جامعه در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از جمله مهمترین مولفه‌های توسعه و اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان به عنوان متولی و دبیرخانه اقتصاد مقاومتی برآنست با بسترسازی مناسب، حضور و مشارکت مردم و نخبگان جامعه را در تصمیم سازی‌ ها و ترسیم مسیر توسعه استان و شهرستان‌ ها فراهم کند.
وی همچنین به اهمیت شناسایی فرصت‎ های سرمایه‏ گذاری در سرمایه گذاری اشاره و خاطرنشان کرد: شهرستان عجب شیر ظرفیت‎ های سرمایه‎گذاری بسیاری در بخش کشاورزی و گردشگری دارد، تمام دستگاه‎ ها و رؤسای ادارات شهرستان‌ باید فرصت ‎های سرمایه ‎گذاری را شناسایی کرده و در بسته‎ های مختلف در اختیار سرمایه ‎گذاران قرار دهند تا سرمایه ‎گذار برای سرمایه گذاری توجیه اقتصادی داشته باشد.
شهرستان عجب شیر با حدود 71 هزار جمعیت در 85 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهرستان اهر یکی از شهرستان‌های ۱۹ گانه استان آذربایجان شرقی است، بخشی از جنگل‌های ارسباران با گونه‌های متنوع گیاهی و جانوری نایاب که در سازمان یونسکو به ثبت رسیده در بخش هوراند اهر واقع شده است. این منطقه یکی از جاذبه‌های دیدنی استان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر رونقی خاص به گردشگری منطقه داده است.  با این وجود در این شهر زیبا و تاریخی هتل یا مسافرخانه ای دیده نمی شود. 

 

متن شهروند خبرنگار ما:

 

با سلام و خسته نباشید به خدمت شما و عزیزان گرامی؛ اهر شهری است زیبا و توریستی است اما به علت نبود مسافرخانه در شهر اهر ارسباران ( قره داغ ) مسافران سرگردان می‌شوند، این شهر باید چند تا مسافر خانه یا هتل داشته باشد.
با تشکر از صفحه شهروند خبرنگار و مسئولین محترم.

دیگر خبرها

  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی