Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی در حاشیه دیدار با شهردار اصفهان افزود: جای بسی خوشحالی است  بین اتاق بازرگانی و شهرداری تعامل و ارتباط خوبی برقرار شده و در این دوره مدیریت جدید شهری این تعامل تقویت و قوی تر شده است به طوری که هر ماه جلسه ای مشترک میان اتاق بازرگانی و شهرداری اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در جلسات بین شهرداری و اتاق بازرگانی مباحث عمران،آبادانی و توسعه شهر و اقتصادی بحث و تبادل و نظر می کنند اذعان داشت: یکی از طرح هایی که در جلسات بین اتاق بازرگانی و شهرداری بررسی و پیگیری می شود احداث بندر خشک در اصفهان به صورت مشارکتی است اما متاسفانه در مرحله کاغذ بازی است و باید وزارت راه و مسکن و استانداری مجوزات لازم را صادر کنند.

وی تاکید کرد: گروهی را در اتاق بازرگانی برای پیگیری و به نتیجه رساندن طرح بندر خشک در اصفهان مشخص و موظف کردیم که تمام مقدمات آن با پیگیری استاندار فراهم شده است.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به احداث نمایشگاه بین المللی اصفهان که 64 درصد آن سهم شهرداری و 24 درصد آن مربوط به اتاق بازرگانی است تصریح کرد: این نمایشگاه پیشانی شهر اصفهان محسوب می شود و به طور حتم در رونق اقتصادی شهر اصفهان بسیار تاثیر گذار می باشد که امید است هر چه زودتر به نتیجه برسد.

وی  مهم ترین موضوع گردشگری را برند شهری اصفهان عنوان و بیان کرد: انتخاب برند شهری با پیگیری های مستمر در سطح استانی و ملی و تشکیل شورایی در این زمینه  به زودی رونمایی می شود.

سهل آبادی اضافه کرد: این برند می تواند نقش مهمی در جذب گردشگران داشته باشد و برای تعیین این برند طی فراخوانی 60 شرکت طرح های خود را در این زمینه ارائه دادند که از سوی هیات داوری 5 شرکت برگزیده شدند.

وی با تاکید بر این که برند شهری اصفهان اعتماد و اعتبار قابل توجهی را برای استان و کشور به همراه دارد ادامه داد: برند شهری اصفهان ضمانت نامه حوزه گردشگری اصفهان است و نقش آفرینی می کند.

سهل ابادی با بیان این مطلب که  در جلسه  مشترک بین شهرداری و اتاق بازرگانی مباحث و مسایل زیست محیطی نیز بررسی می شود عنوان کرد: مقرر شده گروه های خارجی در زمینه محیط زیست و حمل و نقل پیگیری هایی برای رفع مسایل این حوزه داشته باشند که امید است نتایج این پیگیری ها  از سوی شهروندان رضایت بخش باشد.

وی پیشنهاد داد: طرح های مشارکتی بین اتاق بازرگانی و شهرداری اولویت بندی و زمانبندی شود و مجری طرح ها نیز مشخص گردد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری شامگاه شنبه با حضور در بیست و سومین یادواره شهدای شهر آبسرد با اشاره به اینکه در حال ساماندهی اراضی هستیم که زمانی محل کشاورزی بوده اند و اکنون به باغ و ویلا تبدیل شده اند.

فخاری با اشاره به ارتقای آبسرد به بخش گفت: بخش شدن آبسرد در دستور کار است و نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته و ما به این متوسل بودیم که انتخابات برگزار شود و پیگیری‌های لازم را کنیم که با توجه به اینکه حوزه سیاسی دولت نیز درگیر انتخابات است، پیگیری می‌کنیم و به حول و قوه الهی آبسرد تبدیل به بخش خواهد شد تا فرصتی برای رشد و توسعه منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت پذیری هر منطقه باید تابع نظام باشد افزود: تبدیل وضعیت حوزه شهری در دستور کار است که با یک تمهیداتی به شورای عالی شهرسازی ارجاع شده تا بخش‌های بالادستی و محدوده شمالی آبسرد که در حریم شهر آبسرد هست به محدوده شهری اضافه شود تا این قابلیتی که دارد قانونمند کند و تخلفاتی که در حوزه ساخت و ساز وجود دارد و صدور اسناد مالکیت را حل و فصل کند.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به جمعیت پذیری منطقه آبسرد در حوزه زیرساختی نیز باید تقویت شود.

کد خبر 6096645

دیگر خبرها

  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است