Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- سرمربي تيم واليبال شهرداري ورامين پس از پيروزي تيمش در مقابل شهرداري اروميه با تاکيد بر اينکه بازي در تيم اروميه براي هر کسي آرزوست، گفت: هر واليباليستي آرزو دارد که در تيم شهرداري اروميه بازي کند و آن هم به خاطر وجود هوادارن پرشوق اين شهر است.

مجتبي عطار روز يکشنبه در حاشيه بازي تيم واليبال شهرداري اروميه و شهرداري ورامين در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هواداران اروميه يکي از زبانزدترين هواداران در واليبال کشور هستند و در شان آن نيست که تيم شهرش دچار بحران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: متاسفانه تيم شهرداري اروميه در اين فصل دچار بحران شده و حل اين مشکل نيازمند همراهي مسئولان استاني است.
سرمربي تيم واليبال شهرداري ورامين با اشاره به نتايج اين ديدار، گفت: اين بازي براي تيم ورامين بسيار مهم بود و با تلاش بازيکنان و استقامت آنان نتايج خوبي حاصل شد.
عطار ادامه داد: از هوادارن هميشه در صحنه تيم ورامين تشکر مي کنم که در مواقع بحراني همراه ما بودند و اين پيروزي را به هواداران تقديم مي کنم.
ساسان خداپرست، سرمربي تيم شهرداري اروميه از گفت و گو با خبرنگاران امتناع کرد.
به گزارش ايرنا تيم واليبال شهرداري اروميه در ديدار هفته بيستم ليگ برتر، مغلوب تيم شهرداري ورامين شد تا در يکي ديگر از ناکامي هاي خانگي اش، هفتمين شکست خود را در دور برگشت اين فصل تجربه کند.
تيم شهرداري اروميه در ديدارهاي پيشين خود از تيم هاي ايرانيان گنبد، شمس، بانک سرمايه تهران، کاله آمل، شهرداري تبريز، شمس، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان بانک سرمايه و شهرداري تبريز شکست خورده و تيم هاي سارويه ساري، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان يزد، هاوش گنبد کاووس و سارويه 21 را شکست داده است.
نتيجه ديدار تيم شهرداري اروميه با پيکان تهران و سايپا نيز با راي کميته انضباطي به سود تيم هاي پيکان و ساپيا رقم خورده است.
تيم واليبال شهرداري اروميه در آخرين رده بندي دور برگشت بازي ها با 18 امتياز در رده دهم قرار دارد.
تيم واليبال شهرداري اروميه در ديدار بعدي خود در روز پنجشنبه اين هفته ، 12 بهمن سال جاري با پيکان تهران ديدار مي کند.
8135/ 3072
** خبر: شهين بيدادرس ** انتشار: عليرضا فولادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نخستین بازی مرحله فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دیشب در لبنان برگزار شد و در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

بازی دوم دو تیم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ و پانزده دقیقه در تهران برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود