Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا - معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در دهه فجر امسال 21 واحد صنعتي با سرمايه گذاري يکهزار و 145 ميليارد ريال در 12 شهرستان استان بهره برداري مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا درويشعلي حسن زاده عصر يکشنبه در نشست گروه خبري فجر استان اظهار کرد: با بهره برداري از اين طرح ها 345 نفر صاحب شغل پايدار مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي؛ دراين پيوند طرح ها در شهرستان هاي علي آباد، آق قلا، گرگان، گنبدکاووس، کردکوي، مينودشت، گاليکش، آزادشهر، بندرترکمن، بندرگز، کلاله و راميان اجرا شده است.
وي افزود: اين طرح هاي صنعتي بيشتر در زمينه بازيافت باتري، توليد کنسرو، توليد محصولات پلاستيکي، انواع پلي فرم، ظروف آشپرخانه، توليد لامپ، شاليکوبي، توليد بتن، کيسه هاي پروپيلن، توليد سوله و اسکلت هاي فلزي، محصولات بتني، کاشي و سراميک است.
استان گلستان داراي يکهزار و 200 واحد صنعتي که بيشترين آن در حوزه صنايع کوچک فعاليت دارند.
*تدارک جشن هاي انقلاب توسط بازاريان گلستان
حسن زاده از تدارک بازاريان استان براي استقبال از جشن هاي انقلاب در سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خبر داد.
وي افزود: در حوزه اجراي برنامه هاي کميته اصناف و بازاريان ستاد دهه فجر، 16 ايستگاه صلواتي پيش بيني شده است که دو ايستگاه در روز نخست دهه فجر در فرودگاه و ديگري عصر همان روز در امامزاده عبدالله (س) گرگان برپا خواهد شد.
به گفته وي؛ در اين ايام دو همايش در مرکز و شرق استان با عنوان انقلاب اسلامي، اقتصاد مقاومتي، توليد ملي و اشتغال پيش بيني شده است.
وي از برگزاري سه همايش با موضوع انقلاب ويژه اصناف و بازاريان در شهرستان هاي آق قلا، علي آبادکتول و کلاله نيز خبر داد.
در استان گلستان 56 هزار و 500 واحد صنفي فعال وجود دارد.
بازاريان گلستان در دفاع مقدس 250 شهيد تقديم انقلاب کرده اند.
6204/1648
خبرنگار: علي تيموريان ** انتشار: پري سالارنيا
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح که از این تعداد، ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهم نامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال ۱۴۰۱، طی دو سال تعداد ۶۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می‌شود.

سلم آبادی تصریح کرد: سال گذشته ۱۹۰۰ واحد مسکن مددجویی و امروز ۲۱۰۵ واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شود، گفت: تلاش می‌شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

سلم آبادی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

کد خبر 6089932

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد