Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش شدید برف، برودت هوا و یخبندان پس آز آن سبب کندی تردد و مسدود شدن برخی جاده‌ها در سراسر کشور شد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیمگروه استان‌ها، سامانه بارشی جدید که از روزهای گذشته وارد کشور شده است علاوه بر شور و نشاط در میان مردم، باعث ترافیک و مسدود شدن راه ها در محورهای مواصلاتی و بین شهری شده است؛ در ذیل آخرین وضعیت جاده‌های کشور را مشاهده می‌کنید:

ساعت 09:02| تمام محورهای موصلاتی کرمان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه چهار شهرستان شرقی استان درگیر طوفان است گفت: در حال حاضر تمام محورهای موصلاتی استان کرمان باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداداد مقبلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه از سحرگاه امروز بارش سرماریزه در مناطق کوهستانی استان آغاز شده است اظهار داشت: بارش سرماریزه همچنان ادامه دارد و ضروری است رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه چهار شهرستان شرقی استان کرمان هم اکنون در گیر گرد و غبار است گفت: خوشبختانه طوفان در شرق استان شدید نبود و مانع تردد خوردوها در محورهای مواصلاتی شرق استان نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه نیروهای راهداری و پلیس در محورهای شرقی استان حضور دارند افزود: در صورت افزایش شدت گرد و غبار و کاهش دید جاده‌ها مصدود و از تردد خودروها جلوگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان کرمان باز است عنوان کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود با سرعت مطمئنه حرکت کرده و سفرهای غیرضرور بپرهیزند.

ساعت 08:20|محور سوادکوه بازگشایی شد

فرمانده پلیس راه مازندران از بازگشایی محور سوادکوه در دقایقی پیش خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: محور سوادکوه دقایقی پیش توسط نیروهای راهداری و پلیس بازگشایی و تردد در آن جریان دارد.

وی افزود: محور هراز نیز صبح امروز بازگشایی شده ولی احتمال مسدودی این محور با توجه به کولاک و یخبندان وجود دارد.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محورهای کندوان و کیاسر همچنان مسدود است، تصریح کرد:  جاده کیاسر دیشب به دلیل شدت بارش برف بسته شد.

قدمی از رانندگان خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری  خودروهای خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

ساعت 08:14|فرمانده پلیس راه استان مازندران: محور هراز بازگشایی شد

فرمانده پلیس راه استان مازندران از بازگشایی محور هراز دقایقی پیش به روی رانندگان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: محور هراز در استان مازندران و شرق تهران بازگشایی شد.

وی افزود: با توجه به بارش شدید برف، برودت هوا و یخبندان در صورت ضرورت احتمال مسدودی مجدد این جاده در روز جاری دور از انتظار نیست.

قدمی بیان کرد: محورهای کندوان و سوادکوه به دلیل بارش شدید برف، تاری دید و یخبندان همچنان مسدود است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: تردد در محور ساری - کیاسر با زنجیر چرخ بوده ولی تردد در ادامه مسیر از کیاسر - دامغان به دلیل مسدودی جاده میسر نیست.

ساعت 01:20|محور دیباج ـ گلوگاه مسدود شد

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان سمنان گفت: شدت برف و بوران در محور دیباج ـ گلوگاه سبب انسداد این مسیر شده است.

سید عبدالمجید نژاد صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: برخی دیگر از محورهای مواصلاتی استان سمنان نیز براثر کولاک، لغزنده است.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش‌های ارسالی از سوی راهداری‌های استان سمنان و دوربین‌های نظارتی در سطح جاده‌های این استان محورهای شهمیرزاد ـ فولاد محله، شهمیرزاد ـ چاشم و شهمیرزاد ـ سمنان هم‌اکنون با لغزندگی جاده مواجه است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان همچنین از لغزندگی محور دامغان ـ معلمان به سبب کولاک خبر داد و از مسافران خواست تا از سفرهای غیرضروری به نقاط برف‌گیر استان سمنان خودداری کنند.

نژاد صفوی اضافه کرد: در صورت سفر مسافران در محورهای برف‌گیر و گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی، به همراه داشتن زنجیر چرخ در این محورها الزامی است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان سمنان به‌صورت عادی و روان گزارش‌شده است.

در حال بروزرسانی...

R1336/P1336/S6,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,1188,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وزش باد شدید و گردوخاک در بعضی مناطق، از بارش باران در بیشتر استان‌های کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در مناطقی از استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، جنوب و غرب اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وی افزود: این وضعیت چهارشنبه علاوه بر مناطق مذکور در مناطقی از استان‌های بوشهر، کرمان، هرمزگان و خلیج‌فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود و پنجشنبه به‌جز استان‌های ساحلی دریای خزر، در زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آن‌ها دور از انتظار نیست، در سایر مناطق کشور بارش قابل ملاحظه رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه در جنوب و جنوب شرق کشور، بارش پراکنده و در سایر مناطق، بارش قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: شنبه در نقاطی از نوار شمالی کشور، شمال شرق، شرق، شمال غرب و جنوب غرب و غرب، شاهد بارش پراکنده خواهیم بود؛ همچنین خلیج‌فارس و تنگه هرمز سه‌شنبه و پنجشنبه مواج و چهارشنبه طوفانی است.

وی با بیان اینکه دریای عمان چهارشنبه و پنجشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی چهار روز آینده به تناوب در مناطقی از سیستان و بلوچستان و شرق کرمان و جمعه در خراسان جنوبی و یزد، در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، کمی ابری به‌تدریج نیمه‌ابری گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، نیمه‌ابری به‌تدریج ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۷ و کمینه ۱۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749223

دیگر خبرها

  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس