Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: در آستانه سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی ایران، ۴۰ فضای آموزشی و پرورشی تهران کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.داریوش ورناصری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پروژه‌های متعدد آموزشی در استان تهران کلنگ زنی، افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران مجموعا ۴۰ فضای آموزش در استان تهران کلنگ زنی و یا افتتاح خواهد شد.

ورناصری با اشاره به پروژه‌های آموزشی قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲ پروژه آموزشی مشتمل بر ۱۶۲ کلاس درس با زیربنای ۲۴ هزار و ۳۵۶ مترمربع در دهه مبارک فجر امسال در شهرتهران و شهرستان‌های استان تهران افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه‌های آموزشی از محل اعتبارات مشارکتی تخریب و بازسازی، مردمی، دولتی و خیری آماده و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به مجموع پروژه‌های آموزشی که در دهه مبارک فجر کار «کلنگ زنی» آنها انجام خواهد شد، تصریح کرد: تعداد ۲۸ پروژه آموزشی قریب به ۲۵۰ کلاس درس در دهه مبارک فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.

ورناصری تصریح کرد: این پروژه‌ها با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بنیاد برکت، اعتبارات دولتی استانی، مردمی و خیری ساخته خواهد شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال