Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

عبدالکریم حسین زاده  با اشاره به روند تعیین تکلیف وضعیت موسسات مالی غیرمجاز در کشور، گفت: متاسفانه کم کاری های دولت گذشته تشکیل موسسات غیرمجاز را خارج از ضابطه رقم زد.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در حال حاضر روند رسیدگی به موسسات غیرمجاز روند خوبی دارد، افزود: کمیته مشترکی از دولت و مجلس تشکیل شده تا هر چه سریع تر مشکل ذی نفعان این موضوع حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به ورود قوه قضاییه به موضوع شناسایی اموال موسسات غیرمجاز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون روند پرداخت سپرده های مردم خوب بوده اما باید حرکت جهشی برای تسریع در اتمام این موضوع صورت بگیرد.

حسین زاده با بیان اینکه شناسایی اموال موسسات غیرمجاز روند تعیین تکلیف ذی نفعان را تسریع می کند، افزود: پیشرفت فعالیت ها در حوزه رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران مناسب بوده اما باید برنامه ای برای تسویه بدهی سپرده گذاران بالای ٢٠٠ میلیون تومان نیز هر چه سریع تر با شناسایی اموال سهامداران غیرمجازها اتخاذ شود.

وی ادامه داد: بر اساس خواسته های سپرده گذاران روند تعیین تکلیف وضعیت موسسات مالی غیرمجاز باید تسریع شود البته جلوگیری از فعالیت این نوع موسسات از سوی بانک مرکزی شایسته تقدیر است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با پشتکاری که در بانک مرکزی دیده می شود چشم انداز خوبی برای تعیین تکلیف موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز قابل ترسیم است.


3535

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران

محسن هاشمی رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: از حدود ۶۱ و نیم میلیون تردد پایش شده در فروردین ماه امسال بیش از ۴۷۹ هزار تردد با سرعت غیرمجازثبت شده است که در این آمار حدود نیمی از تخلفات مربوط به تخلف سرعت غیرمجاز متوسط وسایل نقلیه در طول محور‌ها بوده است.

او افزود: مطالعات تصادفات نشان دهنده این است که سرعت غیرمجاز یکی از دلایل اصلی تصادفات در استان مازندران می‌باشد لذا کنترل رفتار مخاطره آمیز رانندگان به ویژه سرعت غیرمجاز در محور‌های استان می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع تصادفات با شدت بالای منجر به فوت و جرح داشته باشد.

هاشمی گفت: این اداره کل محور‌ها و مقاطع پرحادثه را به سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور مجهز کرده است و از کلیه کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در تمامی طول مسیر با رعایت سرعت مجاز تردد نمایند تا ایمنی تردد خود و سایر رانندگان را حفظ کرده و به سلامت به مقاصد خود برسند.

در حال حاضر ۱۳۶ سامانه به بهره برداری رسیده و طی سال جاری نیز توسعه این سامانه در دستور کار اداره مدیریت راه‌ها قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران